Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64409Ignorování nastupujícího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2023, před rokem

Jakub Crkva

Znění stížnosti

Běžel jsem k MHD s číslem 1 směr Rudolfov, Kostel odjezd 15:30 Nádraží.
Řidička mě úplně vyignorovala ťukal jsem aby otevřela ale jen mě ignorovala, Děkuji
Jakub Crkva
30.1.2023


Požadované řešení

Požaduji potrestání řidičky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 13:19, před rokem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.