Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Běžel jsem k MHD s číslem 1 směr Rudolfov, Kostel odjezd 15:30 Nádraží.
Řidička mě úplně vyignorovala ťukal jsem aby otevřela ale jen mě ignorovala, Děkuji
Jakub Crkva
30.1.2023
Požaduji potrestání řidičky
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.