Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6441Nepochopitelné chování zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2015, před 10 lety

Jan Kučera

Znění stížnosti

V pátek 3.4. jsem cestoval z Prahy do Jihlavy linkou výše zmiňované společnosti. Řidič během cesty kouřil a telefonoval. Další vadou byly zaneřáděné záchody a technická závada na autobusu, který do kopce zvládal jet rychlostí asi 30km/h. Když se cestující začali v první zastávce začali ptát, co se děje, začal jim řidič nadávat a ohrazovat se, že to není jeho problém. Do Jihlavy jsme přijeli asi s hodinovým zpožděním.


Produkt

Cesta 3.4. v 13:00 z Prahy


Požadované řešení

Vrácení peněz za službu, která není adekvátní k ceně. Zároveň prošetřit, zda je firma AZ bus způsobilá k převážení cestujících.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2015 15:53, před 10 lety

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanovuje, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Práva ze smlouvy o přepravě osob dále upravuje § 40 a násl. vyhlášky Ministerstva dopravy ČR č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu. Podle této vyhlášky má však cestující v případě, že je přeprava provedena a z důvodů na straně dopravce dojde ke zpoždění spoje, který cestující použil pro přepravu, práva jen tehdy, když v důsledku takového zpoždění dojde ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil.

Pokud jde o nevhodné chování zaměstnanců, je třeba se s případnou stížností obrátit přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 14:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.