Společnost


TIPSPORT a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64416Nevyplácena výhra.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2023, před rokem

Libor Kuba

Znění stížnosti

Dne27.1.23 jsem vsadil 200Kc na hokej ČeskéBudějovice -Mladá Boleslav na neprohru ČeskéBudějovice kurz asi 2.05 nemám ani vklad ani výhru i tiket v telefonu není.jakt dále postupovat.Dekuji s pozdravem Kuba Libor


Požadované řešení

Připsat na účet výhru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 14:05, před rokem

Pokud spotřebitelovi vznikl nárok na výplatu výhry, je společnost povinna svému závazku dostát.

Sázející mohou podávat stížnosti či reklamace Tipsportu. Tipsport je prošetří a nejpozději do 30 pracovních dnů od jejich podání oznámí stěžovateli výsledek. Reklamace výher se uplatňuje odesláním kopie reklamovaného výpisu sázky spolu se zdůvodněním prostřednictvím internetové aplikace nebo formou zaslání emailu s popisem zjištěného nedostatku na elektronickou adresu: reklamace@tipsport.cz.

Reklamace výher a tedy i obratů z herního účtu a zůstatků v nich uvedených musí být podány do 30 dnů po vyhodnocení sázek v internetové aplikaci a po té, co je sázejícímu předmětný zůstatek na herním účtu zpřístupněn v internetové aplikaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 17:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 14:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.