Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne27.1.23 jsem vsadil 200Kc na hokej ČeskéBudějovice -Mladá Boleslav na neprohru ČeskéBudějovice kurz asi 2.05 nemám ani vklad ani výhru i tiket v telefonu není.jakt dále postupovat.Dekuji s pozdravem Kuba Libor
Připsat na účet výhru
|
Tweet |
Pokud spotřebitelovi vznikl nárok na výplatu výhry, je společnost povinna svému závazku dostát.
Sázející mohou podávat stížnosti či reklamace Tipsportu. Tipsport je prošetří a nejpozději do 30 pracovních dnů od jejich podání oznámí stěžovateli výsledek. Reklamace výher se uplatňuje odesláním kopie reklamovaného výpisu sázky spolu se zdůvodněním prostřednictvím internetové aplikace nebo formou zaslání emailu s popisem zjištěného nedostatku na elektronickou adresu: reklamace@tipsport.cz.
Reklamace výher a tedy i obratů z herního účtu a zůstatků v nich uvedených musí být podány do 30 dnů po vyhodnocení sázek v internetové aplikaci a po té, co je sázejícímu předmětný zůstatek na herním účtu zpřístupněn v internetové aplikaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.