Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážený národní dopravce,
jezdím vaším spojem expres z Českých Budějovic do Prahy. Po dnešní zkušenosti 31.1. v čase odjezdu 6.57 z Českých Budějovic musím napsat tuto stížnost.
- Předně byl zařazen vůz první třídy, který nenabízí občerstvení. Bez výstrahy, místenku jsme si kupoval večer před a vybíral jsem místo ve voze, který občerstvení má. Možná považujete zařazení vozu s občerstvením a stolečkem jako něco extra, na co cestujícímu v první třídě nevzniká samozřejmě nárok, ale pokud si první třídu připlatíte proto, že se ve vlaku nasnídáte a pak jste hlady následující dvě hodiny, není to dobrá služba. Nemluvím o tom, že bez možnosti spolehnout se na možnost snídat také nemůžete dlouhodobě očekávat slušné tržby.
- Cestující v první třídě pravidelně dostávají minerálku. V náhradním voze není. Opět jako v předešlém, nejen že člověk nesnídá, ale zároveň je o žízni až do Prahy.
- V náhradním vagonu část cesty nešel internet. Další věc, za kterou si připlácíme.
Nad rámec výše uvedeného bych rád přidal ještě jeden postřeh. Vagon první třídy jezdí ráno zcela plný. Velmi by pomohlo, pokud by první třídě byly vyhrazeny všechny místa, a to včetně těch, které jsou v současnosti využívány pro restauraci.
Děkuji předem za reakci.
David Albrecht, držitel IN 50 a stále ještě věrný zákazník
Za ideální bych považoval, kdyby ČD měly náhradní vůz první třídy a mohly tak realizovat servis bez snížení kvality služby.
Za klíčové bych dále viděl, aby celý vůz první třídy byl určen cestujícím s jízdenkou první třídy.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.