Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64421Služby v 1. třídě expresu z Českých Budějovic do Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2023, před rokem

David Albrecht

Znění stížnosti

Vážený národní dopravce,

jezdím vaším spojem expres z Českých Budějovic do Prahy. Po dnešní zkušenosti 31.1. v čase odjezdu 6.57 z Českých Budějovic musím napsat tuto stížnost.

- Předně byl zařazen vůz první třídy, který nenabízí občerstvení. Bez výstrahy, místenku jsme si kupoval večer před a vybíral jsem místo ve voze, který občerstvení má. Možná považujete zařazení vozu s občerstvením a stolečkem jako něco extra, na co cestujícímu v první třídě nevzniká samozřejmě nárok, ale pokud si první třídu připlatíte proto, že se ve vlaku nasnídáte a pak jste hlady následující dvě hodiny, není to dobrá služba. Nemluvím o tom, že bez možnosti spolehnout se na možnost snídat také nemůžete dlouhodobě očekávat slušné tržby.
- Cestující v první třídě pravidelně dostávají minerálku. V náhradním voze není. Opět jako v předešlém, nejen že člověk nesnídá, ale zároveň je o žízni až do Prahy.
- V náhradním vagonu část cesty nešel internet. Další věc, za kterou si připlácíme.

Nad rámec výše uvedeného bych rád přidal ještě jeden postřeh. Vagon první třídy jezdí ráno zcela plný. Velmi by pomohlo, pokud by první třídě byly vyhrazeny všechny místa, a to včetně těch, které jsou v současnosti využívány pro restauraci.

Děkuji předem za reakci.

David Albrecht, držitel IN 50 a stále ještě věrný zákazník


Požadované řešení

Za ideální bych považoval, kdyby ČD měly náhradní vůz první třídy a mohly tak realizovat servis bez snížení kvality služby.

Za klíčové bych dále viděl, aby celý vůz první třídy byl určen cestujícím s jízdenkou první třídy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2023 14:28, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.