Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Bydlím v obci Srní u Sušice. Dne 30.1.2023 došlo k výpadku elektřiny (od 9,30 hod do 21,30 hod). Po cca 3 hodinách (ve 13,00 hod)přestala fungovat síť O2 (nefungovali telefony, data - je tísňové volání) Naopak síť Vodafonu fungovala ještě ve 20,00 hod. Očekávám Vaše vysvětlení a hlavně,jak toto budete řešit,aby se tato situace už neopakovala. Co s takovým operátorem, který takto funguje (nefunguje). Podobný problém máte v údolí řeky Střely (mezi Plasy a Dolním Hradištěm), kde nefunguje O2, ale Vodafon ano. Proč zůstávat u O2.
Očekávám od Vás zprávu.
Benda Jaromír
Posílit nebo vyměnit záložní zdroj a posílit pokrytí v údolí řeky Střely. Nebo vyměnít vedení za schopnější.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Bendo,
děkuji za zprávu. Na uvedeném čísle žádné potíže hlášené neeviduji.
Obecně v případech, kdy vypadne el. proud u našich vysílačů, snaží se technici udělat maximum, co je v jejich silách, aby zajistili alternativní napájení. Technicky ale není možné připojit na alternativní zdroj vysílače během několik minut, díky za pochopení.
Doplňte mi prosím i konkrétní adresu, kde Vás signál zlobí.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Pro Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2.
Pane inženýre,zřejmně jste si řádně nepřečetl moji stížnost. Na Vaši univerzální odpověď vskutku nejsem zvědavý.
Benda Jaromír
***
Děkujeme stranám za reakce.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby na vyjádření spotřebitele mohla reagovat.
Pěkný den, pane Bendo,
z důvodu vyšší moci (př. hrozící krizový stav, živelná pohroma, závažné technické nebo provozních důvody a podobně) může dojít k přerušení či omezení poskytovaných služeb.
V případě, že byste se rozhodl naše služby nadále nevyužívat, budeme muset vašeho rozhodnutí akceptovat.
Požádám Vás o doplnění GPS souřadnic adresy mezi Plasy a Dolním Hradištěm, kde Vám služby nefungují.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den.
Nejprve posílám odkaz na místo v údolí řeky Střely (mezi městem Plasy a obcí Horní Hradiště č.73),kde nefungují telefony O2 ale Vodafonu ano:
Horní Hradiště 73
https://maps.app.goo.gl/…Qu6
A teď odborný výklad:
Důležitá zařízení (jako je třeba vysílač, převaděč, ... O2) mají záložní zdroj elektřiny (baterie, motor -generátor, elektrocentrálu apod), který má zajistit funkčnost tohoto zařízení po dobu výpadku napájení elektřinou (divím se, že toto nevíte). Více už v mé původní stížnosti.
Váš návrh (cituji): "V případě, že byste se rozhodl naše služby nadále nevyužívat, budeme muset vašeho rozhodnutí akceptovat" je vskutku konstruktivní.
S manželkou provozujeme penzion "Staré Srní" v obci Srní u Sušice č.123, PSČ 341 92, IČ:73387371 a od O2 platíme několik mobilů, několik televizí, několik internetů, takže pro O2 jsme docela vyznamný zákazník, ale to Vám neoznamuji (doufám) nic nového.
Očekávám Vaše vyjádření.
Benda Jaromír, ***
Děkujeme stranám za součinnost.
Protože vyjádření spotřebitele směřuje především na společnost, přeřazujeme na ni stížnost, aby na vývoj případu mohla reagovat.
Dobrý den, pane Bendo,
děkuji za reakci a doplnění místa. Telefon 602***203 se na uvedené adrese nyní nachází?
Co se týče Vašeho odborného výkladu, v případě, že je výpadkem elektřiny postiženo několik krajů v ČR, technici se o zprovoznění alternativního napájení v co nejkratším čase s ohledem na možnosti, které mají k dispozici. Máme zájem na tom, aby byli zákazníci s našimi službami spokojení a nadále je využívali, do rozvoje investujeme nemalé finanční prostředky. Nicméně s ohledem na dané skutečnosti nelze mobilní signál na garantovat na 100% území, děkuji za pochopení.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Vaše komunikace se mnou se odehrává způsobem "já o voze vy o koze". Buď nevíte o čem píši a nebo jste školeni, jak reagovat na stížnosti, aby se stěžovatel unavil a dal Vám pokoj.
Uložil jsem si naši komunikaci a až se poměry ve Vaší firmě vylepší, budu pokračovat (jsem zvědavý na O2 signál v údolí řeky Střely, na tento problém jste jaksi zapoměl, nebo to byl úmysl?).
Benda Jaromír, ***
Děkujeme za reakci.
Kontaktní údaje spotřebitele jsme opět anonymizovali - lze je nalézt v referenčních údajích.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla na stížnost spotřebitele reagovat.
Hezký den, pane Bendo,
děkuji za reakci. V odpovědi ze dne 9.2.2023 jsem se Vás dotazoval, zda-li se předmětné číslo nachází na adrese Horní Hradiště 73, aby bylo možné provést diagnostiku.
V případě, že chcete situaci dořešit v budoucnu, můžete se ozvat i na email info@o2guru.cz.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Odeslal jsem e-mail na Vámi uváděnou edrwsu (info@o2guru.cz) a očekávám reakci.
Benda Jaromír.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat o vývoji případu.
Dobrý den, pane Bendo,
jelikož jste informace zde nedoplnil a poslal jste nám email, tímto považuji situaci za vyřešenou.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den.
Určitě jste si oddychl, zase jedna akce z krku. Sice se nic nevyřešilo, ale "vlk se nažral a naše koza zůstala celá". Vskutku profi.... Někdy příště!!!
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.