Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Kaufland Kolín
V nabidce aplikace mate K-classic arasidove maslo 350g za 40 korun se slevou na 30 korun ale na prodejne neni nikde k nalezeni a po dotazu zamestnancu kde ho naleznu ani oni sami nevedi. Jedine ktere je k nalezeni je K-classic za 400g za 60 korun.
Sleva trva do 31.1.2023 a to je stale dnes.
K-classic Arašídový krém creamy 350g
Bud o dodani zbozi, slevu na arasidove maslo za 60 korun ci smazani produktu z aplikace.
|
Tweet |
Pokud bylo jiné zboží v letáku či aplikaci a jiné na prodejně, tak by se mohlo jednat o klamavou reklamu ve smyslu přílohy č. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Domníváme se, že i přes řádné uvedení gramáže a ceny u zboží na prodejně, měla společnost prodávat zboží v gramáži a za cenu uvedenou v aplikaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.