Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#64441Zbozi v nabidce aplikace neni na prodejne k nalezeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2023, před rokem

Karolína Pilchová

Znění stížnosti

Kaufland Kolín
V nabidce aplikace mate K-classic arasidove maslo 350g za 40 korun se slevou na 30 korun ale na prodejne neni nikde k nalezeni a po dotazu zamestnancu kde ho naleznu ani oni sami nevedi. Jedine ktere je k nalezeni je K-classic za 400g za 60 korun.
Sleva trva do 31.1.2023 a to je stale dnes.


Produkt

K-classic Arašídový krém creamy 350g


Požadované řešení

Bud o dodani zbozi, slevu na arasidove maslo za 60 korun ci smazani produktu z aplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 10:43, před rokem

Pokud bylo jiné zboží v letáku či aplikaci a jiné na prodejně, tak by se mohlo jednat o klamavou reklamu ve smyslu přílohy č. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Domníváme se, že i přes řádné uvedení gramáže a ceny u zboží na prodejně, měla společnost prodávat zboží v gramáži a za cenu uvedenou v aplikaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2023 11:12, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:42, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2023 11:00, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.