Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Nechala jsem si poslat balík na Z- box, který se neotviral, posláno hlášení, za den jsem volala bylo mi sděleno, že se balík pošle na výdejní místo, už je to pár dnů a nic se neděje. Zásilka číslo Z-1852983752 balík byl pro mne důležitý. Jarošová Romana
zásilka číslo Z-1852983752
Za nalezení balíku a doručení bych byla moc vděčná.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Hezký den, paní Jarošová, v tomto případě je potřeba věc řešit se zákaznickým servisem, kolegové zjistí, proč se přesměrování zásilky zdrželo a provedou urgenci, abyste svou radost měla co nejdříve k dispozici. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.