Společnost


Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64454Bolestné, náhrada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2023, před rokem

Jolana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20.12.2022 v 8.28 jsem nastupovala do vlaku z Dobřichovic do Prahy. Při nastupování do vlaku jsem na neupraveném (neošetřené náledí) nástupišti uklouzla a spadla mezi vlak a nástupiště. Záchranka mě odvezla do nemocnice s naraženými žebry + modřinami. Momentálně jsem v pracovní neschopnosti pro stále přetrvávající úporné bolesti zad, včera jsem postoupila další rentgen a též vyšetření močových cest a ledvin z důvodu přetrvávajícího nachlazení (na ledu jsem ležela cca. 45 minut do příjezdu záchranné služby). Velmi oceňuji jak pomoc strojvedoucího tak i průvodčí vlaku. Velmi mi pomohli a navíc i nafotili snímky náledí a nástupiště. Žádám o bolestné a také o náhradu mzdy. Bolesti trvají už měsíc a půl a stále problém není vyřešen. Mohu doložit snímky nástupiště. Děkuji, Jolana Nováková


Požadované řešení

finanční odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 13:34, před rokem

S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost Správa železniční dopravní cesty, která by měla nástupiště udržovat. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), doklad od poškození věcí.

Společnost je možné kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/kontaktujte-nas.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 17:34, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 14:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.