Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.12.2022 v 8.28 jsem nastupovala do vlaku z Dobřichovic do Prahy. Při nastupování do vlaku jsem na neupraveném (neošetřené náledí) nástupišti uklouzla a spadla mezi vlak a nástupiště. Záchranka mě odvezla do nemocnice s naraženými žebry + modřinami. Momentálně jsem v pracovní neschopnosti pro stále přetrvávající úporné bolesti zad, včera jsem postoupila další rentgen a též vyšetření močových cest a ledvin z důvodu přetrvávajícího nachlazení (na ledu jsem ležela cca. 45 minut do příjezdu záchranné služby). Velmi oceňuji jak pomoc strojvedoucího tak i průvodčí vlaku. Velmi mi pomohli a navíc i nafotili snímky náledí a nástupiště. Žádám o bolestné a také o náhradu mzdy. Bolesti trvají už měsíc a půl a stále problém není vyřešen. Mohu doložit snímky nástupiště. Děkuji, Jolana Nováková
finanční odškodnění
|
Tweet |
S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost Správa železniční dopravní cesty, která by měla nástupiště udržovat. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), doklad od poškození věcí.
Společnost je možné kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/kontaktujte-nas.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.