Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64458Neoprávněné zaslání zboží, které nebylo vyžádáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2023, před rokem

Lucie Šarešová

Znění stížnosti

Dobrý den, moc se omlouvám že ruším, ale chtěla bych poprosit o
pomoc, jednak chci nahlásit nekalé praktiky, kdy na moje telefonní číslo
bylo voláno z nějakého call centra a paní mi nabízela nejdříve granule
pro psy a pro kočky, kdy jsem jí řekla že nemám zájem o nic z toho co
nabízí, následně nabízela výživové doplňky, které jsem taktéž odmítla.
Po týdnu dorazila z pošty zásilka, kde přivezli mnou odmítnuté granule,
ještě je všemu na jméno mé matky, která má bydliště úplně někde jinde
a rovnou i se složenkou na částku 1198 Kč se splatností 13.12.2023.
Dnes jsem firmu kontaktovala na telefonním čísle, které je uvedeno
spolu se složenkou typu A na výše zmíněnou částku se splatností.
Vzhledem k tomu, že hovor jsem přijímala já, s paní také mluvila já a vše
co nabízela jsem odmítla, následně tedy nevím kde asi z nějakých
kontaktu které mají nevím jakým způsobem k dispozici poslali výše
zmíněné granule pro psa, které jsem odmítla, paní mi tvrdí, že jsem
nabídku přijala, a souhlasila s podmínkami, přitom vím, že pravda je na
mojí straně a odmítla to, že by si na svoje náklady odvezli granule zpět.
Jedná se o PetGourmet s adresou která je na složence P. O. Box 50 280
02 Kolín 2 zvažuji i podání trestního oznámení. Jinak je zde také
uvedeno Helvetia Direct Marketing s.r.o. Hostivařská 133/64 102 00
Praha 15 ICO 28400658 zapsaná 20.5.2008 v OR-MS v Praze vložka
138842 Prosím o pomoc s tímto případem připadne i o doporučení jak
postupovat dál. Moc dekuji za odpověď Lucie Šarešová


Produkt

granule pro psy


Požadované řešení

Vymazání z jejich databáze, odvezení zásilky zpět na jejich náklady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 14:14, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Předpokládáme, že k souhlasu se zasláním produktu nedošlo a společnost tak nemá nárok na zaplacení jakékoliv částky. Jak je výše uvedeno, spotřebitel nemusí na své náklady ani nic vracet, jak by musel činit při odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě podle § 1829 občanského zákoníku.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2023 15:57, před rokem

Vážená paní Šarešová,

velmi nás mrzí nespokojenost s naší společností a rádi celou situaci prověříme. Pro dohledání detailních informací o objednávce potřebujeme bližší údaje - jméno, na které je objednávka evidovaná, telefonní číslo, adresu.

Rádi bychom uvedli i to, že žádné zboží nezasíláme bez předchozího souhlasu.

Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.2.2023 19:55, před rokem


Lucie Šarešová

Na infolinku jsem několikrát volala. Několikrát jsem jasně zdůraznila o co šlo, byl mi zaslán nějaký údajný záznam hovoru, který nešel ani otevřít. Bylo mi řečeno, že jsem souhlasila se zasláním granulí, což byla lež. Dnes sem byla kontaktovaná poštou, kde údajně tato firma udělala reklamaci na nedoručení balíku nebo ztracení zásilky, čímž přidělává další problémy a to vyloženě zaměstnancům České pošty. Nechápu jeden jediný důvod k reklamaci z vaší strany a nevidím důvod, proč by měla být zásilka vrácená na adresu výše uvedené firmy na náklady zaměstnance České pošty. To už opravdu hraničí naprosto se vším. Lži ze strany firmy, která podvodně zasílá zásilky, které ani nejsou vyžádané a ještě podává reklamaci na ztracený balík? To už doopravdy nemyslí vážně...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2023 07:54, před rokem

Vážená paní Šarešová,

jak jsme již psali, tak bohužel bez bližších údajů (adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa) nejsme schopni dohledat si zákaznickou kartu a celou situaci prověřit. Pokud chcete situaci dále řešit touto cestou, prosíme o zaslání.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:40, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 12:56, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.