Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.12.2022 jsem nastoupil do Autobusu a neprodleně po nástupu jsem si platební kartou koupil jízdenku.Automat ve voze pípnul na znamení proběhnuté platby ale zobrazil bílou stránku.Považoval jsem to za technickou změnu a dále tomu nevěnoval pozornost.Asi o jednu či dvě zastávky jsem byl kontrolován revizorem,který zjístil,že má karta v systému není zavedena.Jelikož jsem měl přímého svědka,že jsem kartou platil, revizor mne požádal o to abych kartu znovu přiložil.Opět karta pípla tonem který označuje platně zakoupený doklad ale opět se zobrazila nějakí obrazovky dle DPO prý nějaké info o kartě. Sám revizor se velice divil a označil toto za závadné ze strany terminálu a vydal mi složenku a lístek o pokutě,protože prý tak musí jednat ikdyž je vina na straně DPO a posléze se to s DPO vyřeší.Následně ihned poté jsem kontakoval DPO s tím,že mám lístek kde je vepsáno od revizora závada a že potřebuji tuto pokutu stáhnout.Po téměř měsíčním šetření mi bylo oznámeno,že nic takového se nestalo a automat byl funkční.Bohužel skutečně byl funkční až po kontrole revizorem,kdy jsem před ním do třetíce kartu pípl a tam už prý to bylo v pořádku leč pozdě !!!!!. Sám revizor netušil kde je konkrétní problém a toto jsem vše DPO sdělil.Po měsíci mi přišlo rozhodnutí že pokutu uhradit musím,protože údajně jsem černý jezdec a závada tam údajně nebyla,tedy popřeli stanovisko revizora i tvrzení svědka.Nadále pokutu vyžadují a takují takto mou čest.Požaduji stažení požadavku na zaplacení pokuty,protože jsem v dobré víře kartou zaplatil a ,že jím blbne terminál a přepíná funkce bez mého vědomí či přičinění nemůže být dáno k mé tíži.
koupení jízdenky
Mimosoudní dohodu o stornu pokuty.
|
Tweet |
Spotřebitel by v tomto případě musel prokázat nefunkčnost terminálu např. svědeckou výpovědí, přičemž může posloužit i lístek od revizora, kde je závada potvrzena.
Jestliže společnost tento důkaz neuznává, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.