Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Každy druhy měsic dostavame produkty ktery vubec nechceme. Ani jsme ji npoužilz. Cheme aby nas prestali bombardovat nesmislní věcma.
Posilani obalky bez jakzkoliv duvodu- neobjednaní produkty
Aby nas už nezatěžovali a neposilalz cokoliv, a takz abzchom jim všechno vratily.
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o neobjednané plnění, spotřebitelka za takové zboží nemusí platit, ani jej nemusí vracet. Předpokládáme však, že první zásilka byla spotřebitelce zaslána na základě telefonické nabídky společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen. Otázkou je zda se tyto podmínky staly pro spotřebitelku závazné. Podmínky musí být buď připojeny k nabídce, nebo musí být druhé smluvní straně známy. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.