Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64469Pršelo na mě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2023, před 2 lety

markéta filipová

Znění stížnosti

Cesta RegioJetem z Prahy do Liberce dne 1. 2. 2023 ve 14:00 byla z počátku velice příjemná. Proběhlo odbavení řidičem, obrazovky fungovaly, kávovar taktéž. Samozřejmě jsem seznámena s vysokou kvalitou autobusů RegioJet, neboť je využívám poměrně často. Tudíž jsem věřila, že mě přeci nemůže nic překvapit. Tato cesta mě ale vyvedla z omylu. Vše probíhalo hladce, až do té doby, než jsme přijeli do deštivého Liberce. Ne nadarmo se říká, že v Liberci buď prší, nebo to je do kopce, a tím jsem samozřejmě počítala. S čím už jsem ale v hlavě nepočítala, byla skutečnost, že na mě začne pršet přímo v autobuse. Posledních 10 minut jízdy pro mě nebylo uplně příjemných, z toho důvodu, že na mě neustále dopadávaly kapky, i přesto, že jsem byla v uzavřeném autobuse, ve kterém se navíc okna nevyskytují. Tuto skutečnost si nedokážu svými fyzikálními znalostmi úplně vysvětlit, leda, že byste měli v autobuse nějakou díru, což bych se koneckonců vůbec nedivila se stylem řízení nějakých Vašich řidičů. Jak by ovšem díra mohla být na střeše, to je mi vskutku záhadou.
Nechci být Karen a nechci si stěžovat, ale déšť v autobuse není úplně fresh, tak se na to kdyžtak mrkněte, díky:)
(sedadlo 37)


Požadované řešení

zalepit díru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 15:59, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 17:40, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 09:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.