Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, máme zakoupenou elektro koloběžku u Hervisu, na stránkách jsme se dozvěděli, že Hervis z CZ odešel a že všem svým závazkům dostojí, ale není možné dohledat opravdu nikde jak a kam reklamaci zakoupeného zboží nahlásit, poslat - prostě vyřešit.
přidat kontakt na zákaznický servis, který reklamace řeší
|
Tweet |
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Nemá-li prodejce žádnou dostupnou provozovnu, doporučujeme kontaktovat prodejce doporučeným dopisem na adrese sídla dle obchodního rejstříku Nákupní 389/1, Štěrboholy, 102 00 Praha. Zároveň se jedná i o adresu místa, kde lze vypořádat případné závazky po ukončení činnosti v provozovně (§ 31 odst. 16 živnostenského zákona) uvedenou aktuálně v živnostenském rejstříku. Pokud by prodejce informaci, kde lze reklamaci uplatnit, nesdělil správně, může od České obchodní inspekce dostat pokutu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, prosím napište mi na můj email A24.11.2023. Odpovím, jak postupovat.
S pozdravem
A24.11.2023
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.