Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:791
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#64487Bedýnky se zeleninou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2023, před rokem

Denisa Mottlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Pravidelně jsem navštěvovala vaši pobočku LIDL v Týnci nad Sázavou. Došlo zde k velkému zklamání - Bedýnky s ovocem a zeleninou, které byly VYSTAVENY ZA KASAMI - tudíž jsem je považovala k dispozici a možné koupi. Paní pokladní mi velmi arogantně sdělila, že již nejsou k mání a následně ns svou kolegyni zavolala, zda si tedy vezme všech 5 bedýnek. Ona odpověděla, že Ano,že si vše bere ona. Toto jsem ještě nezažila. Když si u vás vše rozebírají pokladní, tak at´ to laskavě nemají k dispozici. Nebyla jsem jediná takto odbyta. Paní u vedlejší pokladny si též chtěla bedýnku vzít a nebylo ji to umožněno. V tété prodejně nejsou k dispozici bedýnky snad nikdy, ani brzy ráno. Čím to asi bude? Hádám tím, že si vše berou pokladní domů. Velké zklamání!


Požadované řešení

Více bedýnek k dispzici i zákazníkům. Promluvit se zaměstnanci o nekorektním chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 12:28, před rokem

Byla-li učiněna prodejcem nabídka určitého zboží vůči neurčitému okruhu osob, je smlouva uzavřena s tím, kdo včas (a obvykle i nejdříve) tuto nabídku přijme. Prodejce nemá zásadně nárok, aby spotřebiteli bezdůvodně nevydal nabízené zboží. Mohl by se tím dopouštět v krajním případě i diskriminace dle § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

A naopak, není-li věc prodejcem nabízena, nevzniká spotřebiteli nárokovatelný titul na to, aby mu taková věc byla dodána/prodána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2023 13:49, před rokem

Dobrý den, paní Mottlová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování našeho zaměstnance nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2023 15:38, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 12:53, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.