Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, mám otázku ohledně klamavého chování ze strany Vodafonu. V emailové konverzaci bylo napsáno, že můžeme dostat neomezený tarif s neomezeným voláním, sms i daty za cenu 599Kč
Z emailové konverzace “Pokud by měl Váš externista nebo i Vy zájem o neomezený tarif (neomezené volání, sms i data v rámci ČR), můžu Vám tento tarif v rámci prodloužení smlouvy nabídnout za zvýhodněnou cenu 599 Kč s DPH.”
Následně jsme se pro jistotu ještě jednou zeptali v následujícím emailu zda opravdu se jedná o neomezený tarif. Pokud ano tak ať se číslo přesune. Číslo bylo přesunuto z naší strany jsme to tedy chápali, že se jedná tedy o neomezený tarif.
První vyučtování za období 04.09.2022 – 03.10.2022 přislo na částku 1 359,00 Kč místo slíbených 599 Kč. Volal jsem tedy na podporu vodafonu, co se děje a vysvětlil jim celou situaci. Na to vystavili opravný daňový doklad. Tato situace se opakovala (telefonický hovor na podporu, vysvětlení, opravný doklad) až do ledna 2023, kdy řešíme tuto situaci.
Znovu jsem volal na podporu vodafonu. kde mi ale bylo oznámeno, že takto to řešit nemůžou. Dobré zmínit, že pokaždé, když jsem před tím volal na podporu bylo mi řečeno, jak jsem pochopil, že už se to nebude opakovat a systém má nějakou chybu.
Byla tedy kontaktována paní, která řešila tuto smlouvu. Omluvila se, že pochopila špatně naši emailovou konverzaci a nabízí nám tarif za číslo za 909Kč, který je neomezený na datech.
Tím pádem my chceme aby Vodafone dostál svého závazku který slíbil a i po reklamacich půl roku uznával.
Byli by jsme rádi, kdyby jste nám poradili, co můžeme udělat pro to aby se tak stalo.
neomezený tarif
Chceme aby vodafone dodržel slíbenou dohodu a neomezený tarif byl za 599 Kč.
|
Tweet |
Jestliže byl spotřebiteli nabídnut tarif s cenou 599 Kč, je tato nabídka pro společnost závazná. V případě, kdy by společnost chtěla pouze nalákat nové klienty na levnější tarif a následně by si účtovala cenu vyšší, mohlo by se jednat o klamavou reklamu. Klamavá reklama je dle zákona o ochraně spotřebitele nezákonnou praktikou, přičemž dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že společnost v rámci reklamace vyúčtování cenu tarifu několikrát uznala, měla by ji i nadále účtovat. Navíc dle § 166 Občanského zákoníku jednání zaměstnance, který sdělil spotřebiteli, že se tato situace již nebude opakovat a že systém vykazuje chybu, je závazné pro společnost Vodafone Czech Republic a.s.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Opletale, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Již se stalo. Čekám na vaše vyjádření.
Dobrý den, pane Opletale, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověří a zkontrolují. Následně Vám zašlou vyjádření v odpovědi na podanou reklamaci. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: