Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64497Storno 45 dni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2023, před rokem

Mohamed Ismail

Znění stížnosti

Storno letenky který neodlétali pouze rezervace bylo to zaplacení a teď mám čekat na nesmyslná byrokracie této velké společnosti, která mě nechala čekat na své peníze 45 dní. Pěkně jsem mnohokrát žádal, ale nikoho to nezajímá, stroje vám odpoví že musím počkat. Každopádně naposledy a navždy používat tento portál.
On-line koupena letenky. Můžou udělat tak stejní týden vrátím peníze, v případně budu chtít v budoucnost další kupit tak už vím efektivní práce a proces není rutina a blab blab la.
děkuji za pochopení, jaký druh pochopení, když držíte moje peníze bez důvodu. Za trest, že jsem využil vaše služby!


Produkt

Storno letenky


Požadované řešení

Nechci čekat až 14. února, potřebuji své peníze co nejdříve. Mám krizi a tyto peníze musím mít velmi brzy na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:25, před rokem

Společnost STUDENT AGENCY k.s. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem letecké přepravy osob. Odpovídá pouze za splnění svých povinností souvisejících s uzavřením smlouvy. Společnost o této skutečnosti musí spotřebitele řádně informovat.

Dle dostupných informací v případě stornování ze strany spotřebitele je lhůta pro navrácení peněz závislá na autorizování částky k vrácení leteckou společností (obvykle cca 1 měsíc, popř. déle).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 15:17, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.