Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Storno letenky který neodlétali pouze rezervace bylo to zaplacení a teď mám čekat na nesmyslná byrokracie této velké společnosti, která mě nechala čekat na své peníze 45 dní. Pěkně jsem mnohokrát žádal, ale nikoho to nezajímá, stroje vám odpoví že musím počkat. Každopádně naposledy a navždy používat tento portál.
On-line koupena letenky. Můžou udělat tak stejní týden vrátím peníze, v případně budu chtít v budoucnost další kupit tak už vím efektivní práce a proces není rutina a blab blab la.
děkuji za pochopení, jaký druh pochopení, když držíte moje peníze bez důvodu. Za trest, že jsem využil vaše služby!
Storno letenky
Nechci čekat až 14. února, potřebuji své peníze co nejdříve. Mám krizi a tyto peníze musím mít velmi brzy na účet.
|
Tweet |
Společnost STUDENT AGENCY k.s. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem letecké přepravy osob. Odpovídá pouze za splnění svých povinností souvisejících s uzavřením smlouvy. Společnost o této skutečnosti musí spotřebitele řádně informovat.
Dle dostupných informací v případě stornování ze strany spotřebitele je lhůta pro navrácení peněz závislá na autorizování částky k vrácení leteckou společností (obvykle cca 1 měsíc, popř. déle).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.