Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6450Absolutní nehoráznost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2015, před 10 lety

Eva Škodová

Znění stížnosti

Před Vánocemi volal kdosi z firmy Westerfield naší babičce,ohledně hol.strojku.Ta jim řekla, že se neholí,na čež se druhá strana smála...vy se paní neholíte jo? Babička odpověděla,že je už na to dost stará a nemá o nic zájem. Chtěli po ní datum narození, ten jim neřekla a položila.
Přesto se před měsícem, přišla zásilka se strijkem. Ten si však na poště nevyzvedla a tím jsme považovali věc za uzavřenou,jelikož nebylo nic přebráno, nic objednáno ani podepsáno.Dnes došla další zásilka, na které je uvedeno,že jelokiž si dodnes nevyzvedla tu první, naskakuje jí tím bohužel penále! Jak je toto možné? Je to hnus nehoráznost a divím se, že se toto neustále v České republice toleruje. Můžete mi prosím poradit co dál? Děkuji moc. Eva ŠKODOVÁ


Požadované řešení

Chceme aby nás už firma nekontaktovala a neobtěžovala.Žádnou smlouvu podepsanou nemají, tudíž nechceme od nich nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2015 10:45, před 10 lety

Pokud si je spotřebitelka skutečně jistá, že nabídku v telefonickém rozhovoru neodsouhlasila, jedná se o neobjednané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Tedy spotřebitel není povinen ani za nevyžádané zásilky platit. Pokud by společnost chtěla příslušnou částku vymáhat, musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena. Je možné společnost kontaktovat telefonicky nebo písemně a informovat ji o výše uvedeném. V případě telefonického hovoru doporučujeme spotřebitelce hovor nahrát.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.