Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#64500Zabalení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2023, před rokem

Radek Dojčar

Znění stížnosti

Nevhodné zabalení zboží. Velká krabice a v ni malá krabička s telefonem, bez jakéhokoliv vypolstrování. Roh krabičky telefonu ohnutý.


Produkt

iPhone 13


Požadované řešení

Dostání slevy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:26, před rokem

Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit. O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost, a to co nejdříve.

Krabice slouží pouze k ochraně přepravovaného zboží, tedy její vzhled či velikost z hlediska estetičnosti není závadou.

Pokud by se však jednalo o objednávku, která je skladem a k vyzvednutí na kamenné prodejně, prodávající není v tomto případě povinen objednávku patřičně zabalit, měl by však tyto produkty předat v originálním balení, jak je běžně prodáváno na pobočce.

Zároveň platí, že originální balení nemá vliv na uznání reklamace, v případě, kdy by spotřebitel věc reklamoval, není potřeba donést zboží k reklamaci v původním obalu.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2023 11:02, před rokem

Dobrý den, pokud nám sdělíte číslo objednávky, rádi s Vámi tento požadavek dořešíme. Napsat nám můžete na overeno@mall.cz. S pozdravem, Kamila overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 22:39, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 13:45, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.