Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Nevhodné zabalení zboží. Velká krabice a v ni malá krabička s telefonem, bez jakéhokoliv vypolstrování. Roh krabičky telefonu ohnutý.
iPhone 13
Dostání slevy
|
Tweet |
Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit. O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost, a to co nejdříve.
Krabice slouží pouze k ochraně přepravovaného zboží, tedy její vzhled či velikost z hlediska estetičnosti není závadou.
Pokud by se však jednalo o objednávku, která je skladem a k vyzvednutí na kamenné prodejně, prodávající není v tomto případě povinen objednávku patřičně zabalit, měl by však tyto produkty předat v originálním balení, jak je běžně prodáváno na pobočce.
Zároveň platí, že originální balení nemá vliv na uznání reklamace, v případě, kdy by spotřebitel věc reklamoval, není potřeba donést zboží k reklamaci v původním obalu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pokud nám sdělíte číslo objednávky, rádi s Vámi tento požadavek dořešíme. Napsat nám můžete na overeno@mall.cz. S pozdravem, Kamila overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.