Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64502Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2023, před rokem

Vladinír Trunečka

Znění stížnosti

Vážený pane Trune�ìka,

dovolte nám Vás znovu informovat, že zastupujeme společnost Date4friend AG, Bahnhofstr. 16, CH-6300 Zug.

Jak již bylo zmíněno, zaregistroval/a jste se k placenému členství v online komunitě seznamkaproseniorycom, aniž jste dosud uhradil/a dlužnou částku za Vaše členství. Všechny relevantní údaje k Vašemu přihlášení jsou uloženy tak, že obstojí u soudu. Náš klient i my jsme se na vás již několikrát písemně obrátili a žádali Vás o zaplacení dlužné částky.

Tato činí celkem CZK 3.716,59 (EUR 155,76). Žádáme Vás, abyste tuto částku uhradil/a nejpozději do 16.02.2023 (den příjmu na našem účtu) s uvedením spisové značky AZ: ***(prosím, vždy uveďte).

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:

Majitel účtu : Auer Witte Thiel
Bankovní ústav : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Částka : EUR 155,76
Věc : 36223004297

Platit můžete také kreditní kartou. Klikněte na následující odkaz.

Kreditkartenzahlung

Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Pokud odkaz nefunguje kvůli nastavení vašeho počítače, otevřete prosím přílohu Teil_2.html


Náš klient nás pověřil, abychom v případě nutnosti vyhledali soudní pomoc, pokud se věc nepodaří vyřešit mimosoudně. Pokud můžete zaplatit požadovanou částku až po uplynutí lhůty nebo pouze v přiměřených splátkách, žádáme Vás, abyste nás o tom informoval/a e-mailem nebo písemně prostřednictvím přiloženého formuláře, nebo také faxem. První splátku pak můžete zaplatit také pomocí priloženého formuláře pro bankovní převod.

S pozdravem

Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Web: www.auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (po-pá od 10:00 do 12:00 hod. a od 14:00 do 16:00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:
Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX

Vážené dámy, vážení pánové,

uznávám, že dlužím 155,76 EUR a chtěl/a bych využít následující způsob úhrady (zaškrtněte):

|___| P R O D L O U Ž E N Í P L A T E B N Í L H Ů T Y
(Vezměte prosím na vědomí, že platební lhůtu lze zásadně prodloužit pouze nanejvýš o jeden měsíc)

Celkovou dlužnou částku převedu nejpozději do ...............................

|___| Ú H R A D A V E S P L Á T K Á C H

Celkovou dlužnou částku převedu v měsíčních splátkách ve výši ............. EUR

počínaje dnem ....................

Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem

............................. ...........................................................
(datum / podpis)


208676062-AN2EMAIL-208676062-0-0
|01208676062|


Požadované řešení

poradit jak postupovat dál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 10:56, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Podnikatel v obchodních podmínkách uvádí, že aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název služby, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno. Pro zaslání poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.seznamkaproseniory.com/terms/landingpage - v sekci § 4Smluvní doba a ukončení, bod 6)

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Pokud však zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.