Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážený pane Trune�ìka,
dovolte nám Vás znovu informovat, že zastupujeme společnost Date4friend AG, Bahnhofstr. 16, CH-6300 Zug.
Jak již bylo zmíněno, zaregistroval/a jste se k placenému členství v online komunitě seznamkaproseniorycom, aniž jste dosud uhradil/a dlužnou částku za Vaše členství. Všechny relevantní údaje k Vašemu přihlášení jsou uloženy tak, že obstojí u soudu. Náš klient i my jsme se na vás již několikrát písemně obrátili a žádali Vás o zaplacení dlužné částky.
Tato činí celkem CZK 3.716,59 (EUR 155,76). Žádáme Vás, abyste tuto částku uhradil/a nejpozději do 16.02.2023 (den příjmu na našem účtu) s uvedením spisové značky AZ: ***(prosím, vždy uveďte).
Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Majitel účtu : Auer Witte Thiel
Bankovní ústav : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Částka : EUR 155,76
Věc : 36223004297
Platit můžete také kreditní kartou. Klikněte na následující odkaz.
Kreditkartenzahlung
Paymentlink Auer-Witte-Thiel
Pokud odkaz nefunguje kvůli nastavení vašeho počítače, otevřete prosím přílohu Teil_2.html
Náš klient nás pověřil, abychom v případě nutnosti vyhledali soudní pomoc, pokud se věc nepodaří vyřešit mimosoudně. Pokud můžete zaplatit požadovanou částku až po uplynutí lhůty nebo pouze v přiměřených splátkách, žádáme Vás, abyste nás o tom informoval/a e-mailem nebo písemně prostřednictvím přiloženého formuláře, nebo také faxem. První splátku pak můžete zaplatit také pomocí priloženého formuláře pro bankovní převod.
S pozdravem
Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Web: www.auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (po-pá od 10:00 do 12:00 hod. a od 14:00 do 16:00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145
Bankovní spojení:
Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX
Vážené dámy, vážení pánové,
uznávám, že dlužím 155,76 EUR a chtěl/a bych využít následující způsob úhrady (zaškrtněte):
|___| P R O D L O U Ž E N Í P L A T E B N Í L H Ů T Y
(Vezměte prosím na vědomí, že platební lhůtu lze zásadně prodloužit pouze nanejvýš o jeden měsíc)
Celkovou dlužnou částku převedu nejpozději do ...............................
|___| Ú H R A D A V E S P L Á T K Á C H
Celkovou dlužnou částku převedu v měsíčních splátkách ve výši ............. EUR
počínaje dnem ....................
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem
............................. ...........................................................
(datum / podpis)
208676062-AN2EMAIL-208676062-0-0
|01208676062|
poradit jak postupovat dál
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Podnikatel v obchodních podmínkách uvádí, že aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název služby, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno. Pro zaslání poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.seznamkaproseniory.com/terms/landingpage - v sekci § 4Smluvní doba a ukončení, bod 6)
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Pokud však zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.