Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64509Časté vypadky elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před rokem

Jan Jung

Znění stížnosti

Trápí nás časté výpadky elektřiny. Několikrát jsem toto hlásil na ČEZ distribuci. Během dvou dnů vypadla elektřina po 4. před Vánoci to bylo behem 3 dnů 5x. Vše od ČEZu. Bohužel takové vypadky nedělají dobře elektronice která je v domě!


Požadované řešení

kompenzace->vyřešit problém


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:30, před rokem

Jestliže dochází k častému výpadku elektřiny a nejedná se o plánovanou odstávku, kterou zveřejnila společnost ČEZ Distribuce, a.s. předem na webové adrese: https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky, je vhodné nahlásit poruchu přímo distributorovi, jak spotřebitel dle popisu učinil.

Poruchu lze nahlásit telefonicky na čísle 800 850 860 anebo elektronicky zde: https://bezstavy.cz/.

Při nahlášení poruchy by měla společnost do 15 dnů sdělit spotřebiteli důvod potíží a do 30 dnů zjednat nápravu.

Pokud by došlo z důvodu opakovaných výpadků elektřiny k poškození elektroniky, měl by spotřebitel nárok na náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 15:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.