Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64509Časté vypadky elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před 2 lety

Jan Jung

Znění stížnosti

Trápí nás časté výpadky elektřiny. Několikrát jsem toto hlásil na ČEZ distribuci. Během dvou dnů vypadla elektřina po 4. před Vánoci to bylo behem 3 dnů 5x. Vše od ČEZu. Bohužel takové vypadky nedělají dobře elektronice která je v domě!


Požadované řešení

kompenzace->vyřešit problém


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:30, před 2 lety

Jestliže dochází k častému výpadku elektřiny a nejedná se o plánovanou odstávku, kterou zveřejnila společnost ČEZ Distribuce, a.s. předem na webové adrese: https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky, je vhodné nahlásit poruchu přímo distributorovi, jak spotřebitel dle popisu učinil.

Poruchu lze nahlásit telefonicky na čísle 800 850 860 anebo elektronicky zde: https://bezstavy.cz/.

Při nahlášení poruchy by měla společnost do 15 dnů sdělit spotřebiteli důvod potíží a do 30 dnů zjednat nápravu.

Pokud by došlo z důvodu opakovaných výpadků elektřiny k poškození elektroniky, měl by spotřebitel nárok na náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 15:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.