Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,znovu jsem obdržela holítko s požadavkem uhradit 147 Kč.Když jsem poprvé souhlasila se zasláním, tak jsem na stvrzenku sdělení pro příjemce peněz 149 Kč připsala NE=DĚKUJI,což podle tel.hovoru znamenalo, že si nepřeji zasílání dalšího holítka.
Okamžité zrušení zasílání holítka, vymazání telefonního čísla 608980699.Číslo u mého jména je 0060120313002030.
Zerzáňová Marie
|
Tweet |
Pokud byl takový postup mezi stranami ujednán, měla by ho společnost respektovat. Doporučujeme tedy tuto skutečnost namítnout. Je tak možné učinit telefonicky nebo písemně. Telefonicky ale pouze v případě, že si je spotřebitel schopných hovor zaznamenat. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si spotřebitel hovor nahrává. Pokud by v hovoru nezaznělo od jejich pracovníka, že zrušení akceptují, bude lepší zvolit písemnou formu.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.