Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64510Zrušený obchod, střežené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před rokem

Jan Papež

Znění stížnosti

Dobrý den,

přes vinted jsem si objednal zboží, zaplatil a za necelý den prodejce zrušil obchod. V podmínkách je uvedeno, že mohu vidět důvod zrušení, ale nevidím. Vinted si i přes to strhl peníze, které dle mého názoru neměl nárok si strhnout. V bance se řeší reklamace, Vinted je neoblomný, tvrzení z jejich strany že došlo k obchodu a zrušení až den po zaplacení, že peníze vrátí, ale až za 5 pracovních dnů. Pokud je obchod zrušen prodejcem, Vinted toto vidí, což potvrdil pracovník linky, tak není důvod a právní důvod si strhnout peníze za nic. Nemohu toto nazvat jinak než půjčkou bez úroků. Neoprávněné nakládání s prostředky


Produkt

PlayStation 4


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na kartu, stejnou rychlostí jako byly neoprávněně strženy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:32, před rokem

Dle podmínek společnosti Vinted s.r.o. by se vrácené peníze měly objevit ve stejné elektronické peněžence nebo na stejném účtu, ze kterého byly při placení strženy, přičemž doba zpracování vrácení peněz a místo, kam peníze budou vráceny, závisí na způsobu platby, který byl pro úhradu objednávky použit. Jestliže bylo placeno kartou, peníze by měly být vráceny během 5 pracovních dní od stornování objednávky.

Uskutečněním obchodu kupující odsouhlasil podmínky společnosti Vinted s.r.o., tedy i navrácení peněžních prostředků do 5 pracovních dní od stornování objednávky. Obecně však platí, že při odstoupení od smlouvy činí lhůta pro vrácení peněžních prostředků 14 dní. Doba 5 dní se nám tedy zdá přiměřenou.

Více informací ohledně vrácení peněz u společnosti Vinted s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/212-vracene-penize-se-nepripsaly.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 16:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.