Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Pravidelně jezdím rychlíkem z Prahy do Benešova a z Benešova do Prahy. V 90 % případů mám ale problém s tím, že rozmístění sedadel ve vaší aplikace je jiné než v realitě. Dochází pak k tomu, že mnohdy místo, které mám zarezervované, ve vlaku vůbec není. Navíc se vždy snažím získat místenku do otevřeného vagónu, většinou ale stejně skončím v kupé na místě, které jsem nechtěla, nebo musím stát, protože moje místo neexistuje. Mám velký problém s vaším zpátečnickým přístupem k zákazníkům, v dnešní době se všechny normální společnosti snaží se zákazníky jednat slušně a férově. Myslíte si, že když jste téměř monopolem železniční dopravy, takže s vámi prostě lidé jezdit musí, i když nechtějí, tak můžete se svými zákazníky zacházet tak hrozně, jak to předvádíte? V Českých drahách je něco hrozně, ale hrozně špatně...
Rychlíky na trase Praha - České Budějovice
Rozmístění sedadel v aplikaci by mělo vždy odpovídat skutečnému rozmístění
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.