Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64519Neexistující zarezervované místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před rokem

Kateřina Synáková

Znění stížnosti

Pravidelně jezdím rychlíkem z Prahy do Benešova a z Benešova do Prahy. V 90 % případů mám ale problém s tím, že rozmístění sedadel ve vaší aplikace je jiné než v realitě. Dochází pak k tomu, že mnohdy místo, které mám zarezervované, ve vlaku vůbec není. Navíc se vždy snažím získat místenku do otevřeného vagónu, většinou ale stejně skončím v kupé na místě, které jsem nechtěla, nebo musím stát, protože moje místo neexistuje. Mám velký problém s vaším zpátečnickým přístupem k zákazníkům, v dnešní době se všechny normální společnosti snaží se zákazníky jednat slušně a férově. Myslíte si, že když jste téměř monopolem železniční dopravy, takže s vámi prostě lidé jezdit musí, i když nechtějí, tak můžete se svými zákazníky zacházet tak hrozně, jak to předvádíte? V Českých drahách je něco hrozně, ale hrozně špatně...


Produkt

Rychlíky na trase Praha - České Budějovice


Požadované řešení

Rozmístění sedadel v aplikaci by mělo vždy odpovídat skutečnému rozmístění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 13:33, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.