Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Slečna na depu zásilkovny v Jihlavě na Hruškových dvorech opakovaně odmítala převzít balík k reklamaci. Zřejmě šlo o záměnu štítků. Odesílatel odeslal balík a mě přišel jiný balík se správným štítkem. Když jsem byl na místě už potřetí čekal jsem cca 15 než slečna vůbec přišla. Nakonec balík převzala. Stálo mě to dvě cesty na depo a spoustu času. Na druhou stranu obě dvě paní operátorky na telefonu velmi příjemné, umělý pomoct a poradit.
Byl bych rád abych už nikdy nemusel takto obtížně a zdlouhavě řešit triviální záležitost.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Reklamaci lze podat příjemcem zásilky prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://claims.packeta.com/cs/recipient.
Více informací o reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pěkný den, pane Dvořáku, je nám líto, že máte takovou zkušenost, jsme však rádi, že se věc nakonec podařilo zdárně dořešit. Věc jste správně řešil s našimi operátorky, těší nás, že vám byly nápomocné. Věříme, že se něco takového nebude opakovat, děláme pro to maximum, abychom podobným situacím předešli a vyvarovali se jim. Mějte se hezky. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pochopení, Vaše služby používám i nadále, zatím bez problémů. Snad to byla výjimka. I vy se mějte hezky, Dvořák