Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64527Velké problémy při podání balíku k reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před rokem

Jan Dvořák

Znění stížnosti

Slečna na depu zásilkovny v Jihlavě na Hruškových dvorech opakovaně odmítala převzít balík k reklamaci. Zřejmě šlo o záměnu štítků. Odesílatel odeslal balík a mě přišel jiný balík se správným štítkem. Když jsem byl na místě už potřetí čekal jsem cca 15 než slečna vůbec přišla. Nakonec balík převzala. Stálo mě to dvě cesty na depo a spoustu času. Na druhou stranu obě dvě paní operátorky na telefonu velmi příjemné, umělý pomoct a poradit.


Požadované řešení

Byl bych rád abych už nikdy nemusel takto obtížně a zdlouhavě řešit triviální záležitost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 14:26, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Reklamaci lze podat příjemcem zásilky prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://claims.packeta.com/cs/recipient.

Více informací o reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2023 10:50, před rokem

Pěkný den, pane Dvořáku, je nám líto, že máte takovou zkušenost, jsme však rádi, že se věc nakonec podařilo zdárně dořešit. Věc jste správně řešil s našimi operátorky, těší nás, že vám byly nápomocné. Věříme, že se něco takového nebude opakovat, děláme pro to maximum, abychom podobným situacím předešli a vyvarovali se jim. Mějte se hezky. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 22:32, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.3.2023 23:20, před rokem


Jan Dvořák

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pochopení, Vaše služby používám i nadále, zatím bez problémů. Snad to byla výjimka. I vy se mějte hezky, Dvořák