Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#6453Neuznaná reklamace c 0675/15

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2015, před 10 lety

Ondřej Damašek

Znění stížnosti

30.3.t.r. byla prijata moje reklamace z reklamace@onlineshop.cz:zákazník reklamuje vadné ložisko, deformaci sedla, chybně nalepenou samolepku(obj. 70196349)Reklamovane zbozi pote dorazilo. Predni kolo evidentne pridrhava,je to slysitelne pres celou mistnost,v zadni casti sedla stale tataz ryha,pravdepodobne vadne baleni, samolepka(drive samy puchyr)OK
Reagoval jsem e-mailem,ze reklamaci neuznavam,pozaduji omluvu a navrhuji dodani bezvadneho kolecka na nasi adresu a odvoz vadneho(beru jako ustupek,ze sedlo neresim)
Reakce:závada nebyla shledána... prosíme o zaslání kompletního výrobku zpět na naší pobočku a požadovat odstoupení od kupní smlouvy.


Produkt

odrazedlo first bike cross red


Požadované řešení

Reseni navrhovane prodejcem znamena dalsi naklady z me strany,a tezko vysvetlit dvoulete dceri,ze darek neni.Proto muj navrh viz vyse.Velmi bych uvital,kdyby stav kolecka ohodnotil nekdo nestranny,realne totiz hrozi,ze si ho nekdo koupi znovu. A to bych opravdu nikomu nepral.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 12:04, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo očekávané vlastnosti. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání odborným posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 10:16, před 9 lety

Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Dobrý den,

zákazníkovi byl již 3.4.2015 vrácena hotovost.
S přáním hezkého dne

Petr Hanuš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 10:17, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti s připojením vlastního hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2015 19:25, před 9 lety


Ondřej Damašek

prijeti hotovosti nepotvrzuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2015 15:26, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít. V řešení případného sporu tak bude možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 13:19, před 9 lety

Stížnost znovu otevíráme, neboť jsme dnes od společnosti obdrželi následující vyjádření:

"Zákazníkovi byla navráceny finanční prostředky 3.4.2015. Reklamace ukončena."

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše zmíněné skutečnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2015 22:56, před 9 lety


Ondřej Damašek

prijeti hotovosti nepotvrzuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 16:09, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 15:03, před 9 lety

Společnost nás požádala o prostor pro své vyjádření. Na základě této žádosti přeřazujeme stížnost na ni. Společnost má nyní možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2016 13:03, před 9 lety

Dobrý den, velice se omlouvám za mylné informace k stížnosti 0675/15. Tato reklamace byla opravdu ukončena vrácením hotovosti. Zákazníkovi byla reklamace řešena pod číslem OS 0657/15. Předmětem reklamace bylo odrážedlo FirstBIKE CROSS red a košík. Nahlášená závada ohledně zadřeného ložiska se neprojevilo, jednalo se pouze o krycí plast úložiště ložisek, které brání proti vniku nečistot. Protlak na molitanové výztuze sedla vznikl při uskladnění jednotlivých komponentů v balení výrobce. Ten však vlivem zatížení zmizí a nijak neovlivňuje funkčnost výrobku.U reklamovaného košíku https://www.onlineshop.cz/hracky/odrazedla/odrazedla-a-odstrkovadla/prislusenstvi-k-odrazedlum/firstbike-kosik-na-riditka-cerny-188750P.html byla zákazníkem zjištěna vzduchová bublinka pod samolepkou. Jelikož odlepením samolepky a následným nalepením by mohlo dojít k jejímu znehodnocení, bylo zákazníkovi vyměněno za košík nový. Reklamace byla po vyjádření výrobcem navrácena zpět na adresu zákazníka. S přáním hezkého dne Petr Hanuš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2016 17:15, před 9 lety


Ondřej Damašek

Kryci plast silne pridrhaval kolo pul roku.nyni mnohem lepsi.
Protlak zcela nevymizel.
Vyjadreni o bublince pod samolepkou je usmevne,byla nalepena tak prasacky,ze jsem neveril vlastnim ocim.Pouceni pro priste-fotit.Priloha by se zde vyjimala a prodejce
by si zlehcovani jiste odpustil.
Zaver:pridrhavani kryciho plastu je u premioveho odrazedla standart,vyrobek neumi zabalit,a kdo lepil tu samolepku,by me opravdu zajimalo.
Ostuda pro vyrobce i prodejce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 13:17, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.