Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.3.t.r. byla prijata moje reklamace z reklamace@onlineshop.cz:zákazník reklamuje vadné ložisko, deformaci sedla, chybně nalepenou samolepku(obj. 70196349)Reklamovane zbozi pote dorazilo. Predni kolo evidentne pridrhava,je to slysitelne pres celou mistnost,v zadni casti sedla stale tataz ryha,pravdepodobne vadne baleni, samolepka(drive samy puchyr)OK
Reagoval jsem e-mailem,ze reklamaci neuznavam,pozaduji omluvu a navrhuji dodani bezvadneho kolecka na nasi adresu a odvoz vadneho(beru jako ustupek,ze sedlo neresim)
Reakce:závada nebyla shledána... prosíme o zaslání kompletního výrobku zpět na naší pobočku a požadovat odstoupení od kupní smlouvy.
odrazedlo first bike cross red
Reseni navrhovane prodejcem znamena dalsi naklady z me strany,a tezko vysvetlit dvoulete dceri,ze darek neni.Proto muj navrh viz vyse.Velmi bych uvital,kdyby stav kolecka ohodnotil nekdo nestranny,realne totiz hrozi,ze si ho nekdo koupi znovu. A to bych opravdu nikomu nepral.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo očekávané vlastnosti. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání odborným posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den,
zákazníkovi byl již 3.4.2015 vrácena hotovost.
S přáním hezkého dne
Petr Hanuš
Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti s připojením vlastního hodnocení.
prijeti hotovosti nepotvrzuji
Společnost již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít. V řešení případného sporu tak bude možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Stížnost znovu otevíráme, neboť jsme dnes od společnosti obdrželi následující vyjádření:
"Zákazníkovi byla navráceny finanční prostředky 3.4.2015. Reklamace ukončena."
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše zmíněné skutečnosti.
prijeti hotovosti nepotvrzuji
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost nás požádala o prostor pro své vyjádření. Na základě této žádosti přeřazujeme stížnost na ni. Společnost má nyní možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den, velice se omlouvám za mylné informace k stížnosti 0675/15. Tato reklamace byla opravdu ukončena vrácením hotovosti. Zákazníkovi byla reklamace řešena pod číslem OS 0657/15. Předmětem reklamace bylo odrážedlo FirstBIKE CROSS red a košík. Nahlášená závada ohledně zadřeného ložiska se neprojevilo, jednalo se pouze o krycí plast úložiště ložisek, které brání proti vniku nečistot. Protlak na molitanové výztuze sedla vznikl při uskladnění jednotlivých komponentů v balení výrobce. Ten však vlivem zatížení zmizí a nijak neovlivňuje funkčnost výrobku.U reklamovaného košíku https://www.onlineshop.cz/hracky/odrazedla/odrazedla-a-odstrkovadla/prislusenstvi-k-odrazedlum/firstbike-kosik-na-riditka-cerny-188750P.html byla zákazníkem zjištěna vzduchová bublinka pod samolepkou. Jelikož odlepením samolepky a následným nalepením by mohlo dojít k jejímu znehodnocení, bylo zákazníkovi vyměněno za košík nový. Reklamace byla po vyjádření výrobcem navrácena zpět na adresu zákazníka. S přáním hezkého dne Petr Hanuš
Kryci plast silne pridrhaval kolo pul roku.nyni mnohem lepsi.
Protlak zcela nevymizel.
Vyjadreni o bublince pod samolepkou je usmevne,byla nalepena tak prasacky,ze jsem neveril vlastnim ocim.Pouceni pro priste-fotit.Priloha by se zde vyjimala a prodejce
by si zlehcovani jiste odpustil.
Zaver:pridrhavani kryciho plastu je u premioveho odrazedla standart,vyrobek neumi zabalit,a kdo lepil tu samolepku,by me opravdu zajimalo.
Ostuda pro vyrobce i prodejce
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.