Společnost


eglobal shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64534Nedodání zboží, které je zaplaceno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2023, před rokem

Eva Vrbatová

Znění stížnosti

viz příloha, zaplaceno převodem, od srpna mnoho telefonátů, nelze se dovolat, mnoho urgencí jsem již napsala mailem, stále žádná odezva :-(

Objednávka na ZENKY´S
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.

Kód objednávky: ***
Datum: 19.8.2022

Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji:

Číslo účtu: 5983733389/0800
Variabilní symbol platby: ***

QR kód

Obsah objednávky


Dámská slaměná kabelka Bayleigh - 3 varianty
Barva: Bílá
množství: 1
Cena za kus : 248 Kč
Kód: 159905/BIL
248 Kč


Dámské psaníčko s originálním vzorem - Bílé
množství: 1
Cena za kus : 432 Kč
Kód: 2955
432 Kč


Luxusní dámské psaníčko - Modré
množství: 1
Cena za kus : 176 Kč
Kód: 1908
176 Kč


Sleva 20% na příští objednávku
množství: 1
Cena za kus : 0 Kč
Sleva 100 %
Kód: 486681
0 Kč
Česká pošta (doručení na adresu)
59 Kč
Platba převodem na účet
0 Kč
CENA CELKEM: 915 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 756,19 Kč
DPH: 158,81 Kč
Nevíte si rady s platbou převodem na účet?

Zaplatit můžete i v hotovosti na poště a to vyplněním poštovní poukázky A (složenky).

Vzor pro vyplnění naleznete níže.

eglobal_shop_postovni_poukazka_A

Fakturační údaje
Jméno: Eva Vrbatová
Firma:
IČ:
DIČ:
Ulice: ***
Město: ***
Okres:
PSČ: ***
Stát: Česká republika
Email: ***
Telefon: ***
Poznámka:
Doručovací údaje
Jméno: Eva Vrbatová
Firma:
Ulice: ***
Město: ***
PSČ: ***
Stát: Česká republika

Děkujeme za objednávku.

S přátelskými pozdravy,
ZENKY´S
tel.: +420 377 477 385
email: info@zenkys.cz


E-mail odeslán z ZENKY´S


Produkt

1 kabelka, 2 psaníčka, celkem 915 Kč


Požadované řešení

žádám firmu Zenkys aby mě vrátila peníze za nedodané zboží na můj účet, na který jim přišla platba z mého účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2023 15:06, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: eglobal shop s.r.o., náměstí I. P. Pavlova 1789/5, Praha 120 00.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Doporučujeme spotřebitelům před využitím e-shopů a zaplacením, aby si daný e-shop vždy prověřili na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy), popř. využili recenzních portálů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 16:51, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 14:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.