Společnost


Solar Solution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64541Nekvalitní výrobek, z vlastního podnětu fi. snížení doby trvání záruky přeprodejcem, než co uvádí výrobce..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2023, před rokem

Roman Černý

Znění stížnosti

Dne 3.5.2018 mi bylo fi. Solar Solution instalováno tepelné čerpadlo a solární ohřev. Při projektu co se týče bojleru Ariston na dohřev mi bylo řečeno, že výrobce poskytuje záruku 5 let. Následně po instalaci mi byla přeprodávající a montující fi. snížena záruka svévolně na tři roky. Nyní odmítá plnit reklamaci, kterou záruční dobu uvádí výrobce. Zaslali mi pouze tel. č. na vrátnici kde si mám reklamaci vyřídit. Tel.222713455. Dále nesmyslný dovětek na každoroční prohlídky, které si zákazník musí objednat sám. Zde se jedná o klamavou reklamu a jednání z fi. Solár Solution.
Komplet dokumentace je u mne doma i na fi Solar Sol.
O problému jsem informoval, žel mne odkázali na osobní jednání s výrobcem a zřekli se odpovědnosti za naprosto nekvalitní výrobek, což mi i potvrdili při jednání, že tento produkt již neodebírají pro stejné závady.


Produkt

Čerpáno z projektu Zelená úsporám, kde zmíněná fi dodává jimi doporučené výrobky. Zřejmě korupční jednání. Vím o případu ze středočeského kraje, kde uvedená fi. rovněž kličkovala ohledně poškození tepelného čerpadla a před soudním jednáním následně přistoupila k jeho opravě, výměně. Podrobnosti konkrétní mohu dodat.


Požadované řešení

Samozřejmě výměna za jiný a funkční bojler.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 14:24, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Smluvní záruka, tzv. záruka za jakost podle § 2113 a násl. občanského zákoníku, je poskytována nad rámec zákona, je dobrovolná a výrobce ani prodejce nemá povinnost ji poskytovat, pokud si ji strany neujednají. Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou. Reklamaci tedy podnikatel vyřídí ve lhůtě a za podmínek, které si strany sjednaly.

Pokud bylo ujednáno, že záruka na zboží je 5 let, nemůže tuto skutečnost prodávající následně svévolně měnit. Na tento případ se použije právní úprava v občanském zákoníku, která byla účinná v době koupě zboží, nikoliv aktuální právní úprava. Podle § 2166 odst. 1 občanského zákoníku platí, že prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 15:22, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 17:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.