Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23.3.2015 jsem podal poště Lipník nad Bečvou Balík do ruky s podacím číslem DR0145936871X. Tentýž den se balík dostal na SPU Olomouc 02 a dále o něm již nejsou žádné informace.
26.3. jsem byl na poště reklamovat dodání zásilky. Započala tedy reklamace a řekli mi, že pokud se do 14ti dní nenajde, vyřešíme to vyplacením pojistky balíku.
Nikdo se samozřejmě neozval. 7.4. jsem opět navštívil poštu kde mi oznámili, že se balík hledá a mají na reklamaci 6 a ne 2 týdny jak mi bylo řečeno původně.
Pošta mě tímto extrémně zklamala a silně uvažuji o využívání jiné dopravní společnosti. Šlo o důležitý Balík který jsem potřeboval opravdu 24.3. doručit. Nemám ani jeho obsah, ani peníze, Adresát na mě tlačí a já nevím jak se mohu bránit.
Poštu jsem se snažil kontaktovat i elektronicky, nicméně mi byla opakovaně poskytnuta pouze velice obecná odpověď.
DR0145936871X
Uzavření reklamace a vyplacení pojistné částky.
|
Tweet |
Reklamace dodání by měla být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu nemůžeme pomoci spotřebiteli zprostředkovat kontakt s Českou poštou. Další možností je v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace, nebo nedodržením lhůty pro její vyřízení obrátit se na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace. To musí být učiněno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.