Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobý den,22.01.2023 kolem 19 hod.jsem uklouzla v Trutnovském PENNY,Horská 571.Uklouzla jsem vedle košíků.Byla tam ledovatka a nebylo posypáno.Spadla jsem na pravou ruku a zlomila si ji.Ubrečená jsem šla do obchodu a řekla to tam.NIKDO se mi z personálu nesnažil pomoct,dělali že neslyší.Po příchodu domů mě syn odvezl do nemocnice.Podotýkám že na ruku jsem vůbec nemohla.Zjistili na RTG že ruka je zlomená.Ruku mi rovnali a na 5 týdnů mám sádru tedy pokud nepůjdu na operaci která mě stále hrozí.Jsem velice zklamaná z přístupu personálu.Vtomhle Penny nakupuji pravidelně.Jana Kovaliková
Bohužel jsem to v tomhle stavu nenafotila
|
Tweet |
Právně je za stav chodníku i budovy odpovědný majitel. U něj je také možné domáhat se případné náhrady újmy.
Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.
Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.