Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64582Neposypaná ledovatka vedle košíkú

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2023, před rokem

Jana Kovaliková

Znění stížnosti

Dobý den,22.01.2023 kolem 19 hod.jsem uklouzla v Trutnovském PENNY,Horská 571.Uklouzla jsem vedle košíků.Byla tam ledovatka a nebylo posypáno.Spadla jsem na pravou ruku a zlomila si ji.Ubrečená jsem šla do obchodu a řekla to tam.NIKDO se mi z personálu nesnažil pomoct,dělali že neslyší.Po příchodu domů mě syn odvezl do nemocnice.Podotýkám že na ruku jsem vůbec nemohla.Zjistili na RTG že ruka je zlomená.Ruku mi rovnali a na 5 týdnů mám sádru tedy pokud nepůjdu na operaci která mě stále hrozí.Jsem velice zklamaná z přístupu personálu.Vtomhle Penny nakupuji pravidelně.Jana Kovaliková


Požadované řešení

Bohužel jsem to v tomhle stavu nenafotila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 10:23, před rokem

Právně je za stav chodníku i budovy odpovědný majitel. U něj je také možné domáhat se případné náhrady újmy.

Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.

Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 16:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2023 21:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.