Počet nahlášených stížností: | 213 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 16 |
Vrácené zboží nesolidní prodávající (**)- vinted chce další vyjádření do dvou dnů, ale nelze odpovědět, proto píši do stížností (můj účet : **). Zasílám i do účtu prodávající. Když chce vinted další vyjádření, proč to nejde odeslat??
Přes Vinted nakupuji a prodávám již dlouho, pokud mi něco není, znovu nafotím a posílám dál. Nikdo si nefotí každý zabalený balíček, který mu přijde. Takže popíšu: balíček od této nesolidní prodávající přišel v bublinkovém obalu v igelitových sáčcích – takto se může odesílat textil, ale ne vlasy! Já jsem je odesílala ve fólii, natažené přes karton, stažené na pevno, přelepené, převázané a nakonec vložené do bublinkové obálky. Naštěstí mi napadlo si udělat snímek. Rozhodně moje odeslání bylo bezpečné.
Prodávající uváděla nové – lže, nakonec je to vidět na jejích fotografiích, kde je trhlina v lemu, navíc byly zacuchané (nevím, zda používáním, nebo jejím balením), cedulky byly jen přiložené, takže nové nebyly. Ale to bych akceptovala - toto není podstata sporu.
Podstatou sporu je barva – pokud se liší, má to napsat do textu !!! Dá se to přehlédnout u oblečení, ale ne u vlasů. Fotografie podle skutečnosti jsem Vám již zasílala, posílám tedy znovu.
Za zboží jsem zaplatila 288 Kč (předmět, přeprava, ochrana kupujících), za odeslání zpět dalších 222 Kč. Jsem tedy na částce 510 Kč – díky nesolidnosti prodávající. Nevidím tedy jiné řešení, než aby zaslala vlasy Vám, abyste se přesvědčili na vlastní oči, zda barva souhlasí s vystaveným zbožím. Doufám, že ochrana kupujících není jen fráze. Už tak jsem na tom dost prodělala.
Přeji krásné dny. Jana Bošková
vlasy
Zboží jsem vrátila, bylo převzaté, žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Ochrana kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu dodržení následujícího procesu.
Kupující musí nahlásit daný problém společnosti VINTED kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě a dokončením postupu oznámení problémů do dvou dnů od okamžiku, kdy mu společnost VINTED oznámila že mu měl být předmět doručen, nebo že se zásilka asi ztratila.
Předměty musejí odpovídat popisu a fotografiím uvedeným prodávajícím v nabídce předmětu. Pokud kupující obdrží předmět, který neodpovídá popisu a fotografiím poskytnutým prodávajícím, má se za to, že předmět „výrazně neodpovídá uvedenému popisu“. To zahrnuje mimo jiné i rozdíly v barvě mezi obdrženým předmětem a popisem/fotografiemi předmětu.
Pokud spotřebitelce nelze odpovědět, může společnost kontaktovat např. na e-mail legal@vinted.cz, případně jiným vhodným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.