Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Problém byl, že se mobil neustále restartoval při připojení k PC, vypínal se i při běžném nošení v kapse, při hovoru padal do modu Letadlo a aplikace se samovolně vypínaly. 1 - reklamace neuznána, že žádná závada se neprojevila. 2 - reklamace popis tentýž, odpověď na přístroji neschledána žádna závada - přehrání továrního nastavení.Když jsem přišel domů, tak se telefon opět sám vypínal,mod letadlo, zkrátka pořád dokola. 3 - reklamace - (již žádost o odstoupení od kupní smlouvy) opět udány ty samé problémy - výsledek servisního centra - závada se neprojevila.Telefon opět nefunkční.Zároveň jsem dostal od vedoucí pobočky MP v Pardubicích dopis, kde zděluje proč nelze odstoupit od kupní smlouvy (např. stahování aplikací z třetích stran jako Google Play - který je mi známo oficiálním distributorem aplikací pro platformu android) 4- reklamace (opět požadavek o odstoupení od kupní smlouvy)podotýkám, že vyřízená reklamace přišla od jiného servisního centra, než v předešlých třech případech a opět se zamítavým rozhodnutím. Již jsem to nevydržel a našel si na internetu servisní centra značky Prestigio a vlastními silami zaslal telefon s popisem závad, po cca 25 dnech mi ozvali, že telefon je opraven, kde problémem byl main board a ten vyměnili. Jaké bylo pro mne zděšení, že to byl ten samý servis, který mi 3x v předchozí situaci reklamaci zamítl a napsal, že telefon je plně funkční.
Prestigio MultiPhone PAP5400 DUO
odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |
Servisní středisko je určeno pro provedení opravy. Pokud tedy závadu odstraní, splní tím své povinnosti a uspokojí spotřebitelův nárok z vadného plnění. Je-li vada již odstraněna, nelze pro tuto novou vadu uplatňovat již jiný nárok.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.