Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#6460Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2015, před 10 lety

Milan Křemenák

Znění stížnosti

Problém byl, že se mobil neustále restartoval při připojení k PC, vypínal se i při běžném nošení v kapse, při hovoru padal do modu Letadlo a aplikace se samovolně vypínaly. 1 - reklamace neuznána, že žádná závada se neprojevila. 2 - reklamace popis tentýž, odpověď na přístroji neschledána žádna závada - přehrání továrního nastavení.Když jsem přišel domů, tak se telefon opět sám vypínal,mod letadlo, zkrátka pořád dokola. 3 - reklamace - (již žádost o odstoupení od kupní smlouvy) opět udány ty samé problémy - výsledek servisního centra - závada se neprojevila.Telefon opět nefunkční.Zároveň jsem dostal od vedoucí pobočky MP v Pardubicích dopis, kde zděluje proč nelze odstoupit od kupní smlouvy (např. stahování aplikací z třetích stran jako Google Play - který je mi známo oficiálním distributorem aplikací pro platformu android) 4- reklamace (opět požadavek o odstoupení od kupní smlouvy)podotýkám, že vyřízená reklamace přišla od jiného servisního centra, než v předešlých třech případech a opět se zamítavým rozhodnutím. Již jsem to nevydržel a našel si na internetu servisní centra značky Prestigio a vlastními silami zaslal telefon s popisem závad, po cca 25 dnech mi ozvali, že telefon je opraven, kde problémem byl main board a ten vyměnili. Jaké bylo pro mne zděšení, že to byl ten samý servis, který mi 3x v předchozí situaci reklamaci zamítl a napsal, že telefon je plně funkční.


Produkt

Prestigio MultiPhone PAP5400 DUO


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2015 11:41, před 10 lety

Servisní středisko je určeno pro provedení opravy. Pokud tedy závadu odstraní, splní tím své povinnosti a uspokojí spotřebitelův nárok z vadného plnění. Je-li vada již odstraněna, nelze pro tuto novou vadu uplatňovat již jiný nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 15:17, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.