Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64611Neopravne nauctovany poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2023, před rokem

Kreuzhuber Georg

Znění stížnosti

Moje dcera je 18 let stara a jezdi do Mistlbachu (rakouskoa9 do zemedelske skoly.Dnes 7.22023 jela domu do Prerova a cupovala jsi v Breclavi do Prerova jizdenku. Z rakouska ma zakovskou rocni jizdenku, takze kupuje jen ceskou za 79.- Pani ale pri placeni ji rekla, ze na to nema narok, jenom kdyby chodila do ceske skoly! Ma nebo nema pravdu?


Požadované řešení

Podle platneho radu by v pripade mela vratit preplacena jizdenka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 09:18, před rokem

Dle podmínek společnosti (https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/tarif-cd.pdf) České dráhy, a.s. bodu 19.: "Zvláštní jízdné pro žáky a studenty je určeno cestujícím, kteří se vzdělávají v základní škole nebo se soustavně připravují na budoucí povolání studiem na střední škole, konzervatoři, vyšší odborné škole, vysoké škole v denní nebo prezenční formě studia v ČR nebo v zahraničí. Nárok se prokazuje platným průkazem ISIC nebo platným žákovským nebo studentským průkazem, který ověřují ČD i ostatní železniční a autobusoví dopravci, kteří žákovské jízdné uznávají."

Doporučujeme spotřebiteli se obrátit se vzniklou situací přímo na společnost.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.