Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Prosím o zaslanie IBAN na banku na Slovensku ,lebo do poľskej banky mi to nejde zaplatiť.
Ďakujem Šupalová Eva
Zaslanie IBAN na Slovenskú banku.
|
Tweet |
Dle občanského zákoníku dlužník není za své prodlení odpovědný, pokud nemůže plnit v důsledku prodlení věřitele. Věřitel je v prodlení, nepřijal-li řádně nabídnuté plnění nebo neposkytl-li dlužníku součinnost potřebnou ke splnění dluhu (např. poskytnutí platebních údajů).
V poslední době se však setkáváme s větším počtem stížností směřující ke společnosti Stander ohledně neobjednaného plnění. Pokud si spotřebitel tedy nic neobjednal a dorazila mu faktura za zboží, které neobdržel anebo mu dorazí samostatné zboží, bude se jednat o plnění bez objednávky. Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy preventivně odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.