Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#64617Neuznaná reklamácia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2023, před rokem

Daniela Rimková

Znění stížnosti

Dobrý deň. V predajni DATART som kúpila mobilný telefón
Xiaomi 11 lite 5g.
Hneď v prvý mesiac od kúpy som ho reklamovala pre nefungujúci
Promixity senzor. Mobil pri telefonovaní nezhasína. Videl to vedúci predajne, aj prítomní zamestnanci. Dva krát som ho reklamovala, odpoveď, že sa im závada neprejavila. Tretí krát
som poslala fotky aj video, ako si mobil sám zapínal aplikácie. Dokonca so všetkými nainštalovanými aplikáciami.
Mne sa chyba prejaví pri každom hovore, im nie.
Napriek tomu, že vadu nenašli,
vymenili celé vnútro.
Vada sa neustále prejavuje.
S mobilom sa trápim rok. Pri každom hovore sa mi niečo zapne, pretože mobil nezhasína.
Žiadala som vrátiť peniaze, alebo druhý mobil. Nemám nárok,
lebo im sa vada neprejaví.
Odkazujú ma, že to robia aplikácie tretích strán, ale nevedia aké.
Podľa ich vyjadrení je teda môj mobil iba na telefonovanie.


Produkt

Xiaomi 11Lite 5G NE mobilný telefón


Požadované řešení

Vymeniť mobil za funkčný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 11:52, před rokem

Dle České obchodní inspekce jedním ze závěrů reklamace může být i to, že se reklamovaná vada neprojevila. Většinou to, že se vada neprojevila či nebyla zjištěna, konstatuje servis, který provádí odborné posouzení a odstranění zjištěných vad. Je proto důležité při uplatnění reklamace podrobně popsat, za jakých okolností se vada objevuje, co jí předchází či po jak dlouhé době se zařízení samo vypne. Pokud se spotřebiteli podaří ji předvést před pracovníkem přijímajícím reklamaci, je vhodné, aby pracovník i toto zaznamenal do reklamačního protokolu. V ostatních případech doporučujeme spotřebiteli vadu zachytit třeba fotografií nebo na videu, které následně předá spolu s reklamací, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.

Pokud se nedaří spotřebiteli servis, ani prodávajícího o existenci vady přesvědčit, je nutné vyhledat nestranného znalce v daném oboru, který výskyt vady může průkazně potvrdit. Následně se opět spotřebitel musí obrátit na prodejce s reklamací.

Spotřebitel by měl reklamaci řešit přímo s prodávajícím, který za servis zodpovídá.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2023 14:12, před rokem

Dobry den,
predmetny pristroj byl v nasem servisu celkem 3x a to v mesicich 02/22,04/22 a 08/22 vzdy s reklamovanou zavadou tzv Proximity serveru. Pristroj byl otestovan testy vyrobce a navic i tzv zatezovym dlouhodobym uzivatelskym testem. Pri posledni oprave, prestoze se chyba v testech ani v uzivatelskem rezimu neprojevila, byla preventivne vymenena zakladni deska pristroje, tj soucastka , ktera by teoreticky popisovanou chybu mela mit na svedomi. Zakaznice operuje screenem z uzivatelske diskuze ze srpna 2021, ktery se jednak tyka jineho modelu ( Redmi 10 viz priloha) a dale se nejedna o vyjadreni vyrobce. Vyrobce nas jako autorizovaneho servisniho partnera o podobne mozne chybe nikdy neinformoval jak tomu cini vzdy v pripade vyskytu vyrobni ci cetnejsi zavady. Dale se pres tvrzeni zakaznice nezaklada na pravde , ze zakaznice zaslala video s prezentaci predmetneho problemu a ji zaslane fotografie de facto nejsou k danemu problemu vypovidajici. Pokud toto video skutecne existuje, lze poslat i primo k mym rukam na zitek@vspdata.cz k nezavislemu posouzeni,
Dekuji a preji hezky den Jindrich Zitek, VSP DATA a.s. CEO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2023 16:42, před rokem


Daniela Rimková

Dobrý deň. cez Datart som poslala
fotky som poslala priamo do servisu. Video, sa nedalo pripojiť k emailu, posiela ho som cez mss Datart, komunikovala som s pani Petrou.
Pošlem vám fotky do emailu, ak sa teda stratili a neboli pripojené
k reklamácii.
Ja nemám prečo klamať, ale mám
nárok na zariadenie, ktoré funguje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2023 08:55, před rokem

Zdravim,
takze informace, ze bylo jiz drive zaslano video nebyla pravdiva. OK, nevadi. Nyni zakaznice poslala na muj mail video, ktere ukazuje "zamrzlou aplikaci" a nikoliv opakovane reklamovanou zavadu proximity serveru dokladovanou screenem ze zakaznicke diskuze. Zastaveni aplikace je s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobeno interakci velkeho mnozstvi instalovanych aplikaci, ale vedouci Xiaomi projektu bude jeste zakaznici kontaktovat s objasnenim.
S pozdravem Jindrich Zitek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2023 13:15, před rokem


Daniela Rimková

Dobrý deň,
mrznutie aplikácií sa vyriešilo.
To som vám napísala.Že mi sem tam zruší aplikáciu, neriešim, aj to som vám napísala.
Všetky screeny sú z môjho mobilu
a nie zo zákazníckych fór.
Ak potrebujete ešte nejaký iný dôkaz, napíšte mi, dodám, ale
neobviňujte ma z klamstva.
Na tomto screene je môj manžel
a nie fotka z fór. Počas hovoru
sa otvoril kalendár.
Prečo by som rok klamala, že mi
nefunguje promixity senzor.
Poslala som vám kopec svojich screenov. Po každom hovore musím skontrolovať, čo sa mi pozapínalo na mobile.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 14:53, před rokem

Děkujeme stranám za vyjádření.

Pokud prodávající reklamaci zamítl, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Protože se nedomníváme, že by mělo dojít ke shodě, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji stížnosti, případně i o tom, zda využije možnosti znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2023 23:13, před rokem


Daniela Rimková

Mobilný telefón bude zaslaný na štvrtú reklamáciu.
Dodala som dve videá, kde je jasne vidieť, že promixity senzor nefunguje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 14:33, před rokem

Protože se společnost k vývoji případu nevyjadřuje, přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl uvést, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2023 15:49, před rokem


Daniela Rimková

Ďakujem. Mobilný telefón bol vyreklamovaný, odstúpenie od zmluvy
a vrátené peniaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2023 16:04, před rokem

Zdravim,
jsem rad, ze jsme nasli oboustranne vyhovujici reseni

S pozdravem Jindrich Zitek, VSP DATA a.s. CEO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:20, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.