Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6462Neoprávněná platba za věc kterou jsem vrátil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2015, před 10 lety

Vostrý Rudolf

Znění stížnosti

Objednal jsem si balíček zkušebních strojků na holení.A tato společnost aníž by jsi člověk dál něco objednával Vám pošle další v balíčku.Ty zkušební strojky jsem zaplatil.Když mi balíček přišel domu ještě ten den jsem balíček odnesl na poštu že ho pošlu na zpět na poště mi poradila paní na přepážce abych na něj napsal nepříjmám
a poslal z pátky což jsem udělal.Tato společnost ten svůj balíček nechá na poště a po Vás vyžaduje zaplacení.Jako za přijaté zboží.Což mi připadá jednání šmejdů kteří jsou dnes všude a vydělávají na lidech .Jsem znechucen jednáním této společnosti a hodlám se bránit třeba soudně


Produkt

Holítka dle mého názoru ani nemají tu hodnotu.


Požadované řešení

Požadují aby nemusel platit za něco co jsem nepřijal ani jsi neobjednával neposílal jsem žádnou objednávku mnou podepsanou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2015 16:31, před 10 lety

Obsah smluvního závazku se odvíjí od telefonického hovoru. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen. Otázkou je zda se tyto podmínky staly pro spotřebitele závazné. Podmínky musí být buď připojeny k nabídce, nebo musí být druhé smluvní straně známy. V případě, že prostředek komunikace na dálku neumožňuje poskytnout spotřebiteli všechny údaje, které požaduje občanský zákoník, musí být spotřebiteli sdělen minimálně údaj o době trvání závazku a podmínky jeho ukončení, má-li být smlouva uzavřena na dobu neurčitou.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.