Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Dobrý den,
po zjištění na účtě kde mi byla stržena částka 699,-kč na příjemce be2S.a.r.l.cs@be2com Datum zúčtování 7.2.2023. Nikde jsem se nezaregistrovala ,vůbec o vás nevím, že někde existujete, žádám tímto o vrácení peněz a také o zprávu kde jste na mě přišli a tímto chci vymazat moje detaily pokud tam nějaké jsou ale nebudou tam žádné nic jsem si nějaké členství nedělala .Žádám o vrácení částky 699,-
Daniela Pochopová
Žádám o vrácení částky 699,- na účet. Daniela Pochopová
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Pokud závazek nevznikl, drží společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.).
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.