Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
již 6 měsíců se nám objevuje ve fakturacích, služby třetích stran - platba přes internet.
Nic jsme si neobjednali, na lince O2 jsem opakovaně žádala o blokaci, ale další měsíc se objevila stejná služba k úhradě.Jediné co mi poradili na infolince, abychom napsali stížnost a nějaký email, a chtěli od té jiné společnosti vrátit peníze zpět. Podotýkám, že se jedné o firemní flotilu, kdy jsme u společnosti již skoro 30let. uvažujeme o odchodu jinam, nechce se nám platit 7*299,- kč.
Jak jsem si zde už přečetla, tak asi nejsme jediní, a opravdu si myslím, že se jedná o účelnost ze strany O2
děkuji za případnou pomoc J Decastelo
doložitelné faktury
vrácení peněz, omluvu za strany O2 a kompenzace
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Rádi celou záležitost prověříme a doporučíme vhodný postup řešení. Pošlete nám, prosím, podrobnosti včetně čísel, kterých se účtování týká, na e-mailovou adresu info@o2guru.cz.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, celá záležitost byla pro naši rodinu ukončena teprve v minulém týdnu. Po zadání do vašeho systému, jsem cca 2 dny komunikovala s O2 Guru. Bylo mi řečeno, že celou sumu musíme vymáhat na společnosti, která údajnou službu poskytla. a O2 s tím nic nemají společného !!!!Začala jsem tedy komunikovat s danou společností, telefonicky a i emailem, bylo mi nejprve řečeno, že nemáme nárok na žádné vrácení penez, že jsme odsouhlasili v podmínkách vše, ovšem náš případ se týkal simkarty, která je vložena do tzv tykadla pro data, a nikde se neklikalo, žádný souhlas se službou nikam nepřišel. Částka, která nám byla neoprávněně účtována, bylo cca 1800kč, kterou jsem žádali vrátit celou, prý nemáme nárok, asi den jsem se dohadovali, jak po emailu tak i telefonicky, závěr je takový, že nám byla přiznána kompenzace cca 1500kč. A teď to nejlepší závěrem - Na dotaz, zda mohu zaslat číslo účtu, kam nám peníze pošlou, mi bylo sděleno, že peníze dorazí v další vyúčtování služeb O2. tak se opravdu stalo, další vyúčtování bylo poníženo o cca 1500kč.
Jak již tady v podobných kauzách bylo psáno, jedná se s určitostí o služby, které jsou s O2 propojeny, ať je klient ujišťován, že tomu tak není. TY KLIENTE SE POSTAREJ O TO, ABY TI PENÍZE VRÁTIL NĚJAKÝ POSKYTOVATEL SLUŽBY, MI = O2 S T9M NEMÁME NIC SPOLEČNÉHO...
co doporučit ostatním = blokujte si vše, co nepoužíváte, placené hry, DMS, atd udělejte to hlavně dětem.
D Test žádám, o medializaci celých těchto kauz a o nápravu, aby nedocházelo k okrádání a poškozování klientů, ať již jakéhokoliv operátora
čas, který jsem celým případem vyhodila do vzduchu, jsem mohla využít jinak, ano, máme nazpět 1500kč
děkuji Jarka Decastelo
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
O problematice jsme vydali článek (https://www.dtest.cz/clanek-9984/neobjednane-sluzby-tretich-osob-uctovane-pres-o2), který byl následně převzat i jinými médii, která se o tento problém zajímala.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.