Společnost


PALMAFONE, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6463Výpověď smlouvy uzavřené podomním prodejem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2015, před 10 lety

Stanislav Mrázek

Znění stížnosti

Dne 2. 4. 2015 byla v mém bytě podomním prodejcem Palmafone uzavřena smlouva. Obchodní zástupce se choval podivně a vyvíjel nátlak. Rozhodla jsem se od smlouvy tentýž den odstoupit, od té doby jsem komunikovala přes emaily, telefonáty a doporučeným dopisem - v záležitosti odstoupení od smlouvy. Do dnešního dne firma Palmafone neposkytla zatím žádnou konkrétní reakci, vyjma telefonátů, kde se jeden zaměstnanec odkazoval na druhého zaměstnance firmy Palmafone, bez jakéhokoliv praktického řešení.


Produkt

aktivační poplatek za uzavření smlouvy o poskytování služeb


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že tento smluvní vztah byl uzavřen mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele, rozhodla jsem se využít svého práva a od této smlouvy odstupit.

Žádám:
- o vrácení Vámi inkasované platby 200 Kč;
- o potvrzení storna smlouvy;
- o potvrzení, že mezi mnou a Vaší společností nevyplývají žádné smluvní ani jiné závazky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2015 15:23, před 10 lety

V případě, že je uzavřena smlouva mimo prostory obvyklé pro podnikatelovo podnikání, má spotřebitel podle § 1829 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy bez udání důvodu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, smlouva se ruší od počátku a podnikatel mu vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, jinak se ocitá v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení. Z důvodu lepší prokazatelnosti je vhodné, když je odstoupení od smlouvy zasláno písemně - doporučeným dopisem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 15:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.