Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64636Neuznané právó na vyplacení škody způsobené viníkem s doložením svědectví svědků.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2023, před rokem

SILVIE BARTOŇOVÁ

Znění stížnosti

Loni 26.4 2022 na parkovišti před domem viník jasně zřetelbě narazil do mého zaparkovaného vozu a ujel.
Viděli ho svědci, mám svedectví, které taktéž bylo doloženo.
Pojišťovna nechce vyplacení škody uznat s odůvodněním, že kontaktovali viníka, jelikož to bylo pojišťovně nahlášeno ihned i s SPZ viníka,který navíc je u stejné pojišťovny jako já, a po jeho kontaktování k vyjádření se k této situaci, to prý popřel. Takže absolutně nechápu postupy a jejich řešení, kdy máte jasně i detaily potvrzeno svědky, že se tak stalo, tak pojišťovna Vám sdělí, že viník s tím nesouhlasí a tečka ?????
Tak kde to jsme ???
Jak dosáhnout spravedlnosti.
Mají škodu, mají fotky, mají posouzení jejich likvidátora, výši škody , pak svědectví svědka, mají viníka, ale ten pořád zapírá....tak nerozumím, co to je za postup a hlavně výsledek šetření škody způsobené viníkem i doloženo vším, co si na x krát vyžádali, a bylo doloženo vším, o co si řekli.
Trvá to od 26.4.2022.
Chtěla bych to mít už vyřešeno ke spokojenosti a hlavně právně správně, kdy škoda má viníka, a vše k tomu potřebné.

Děkuji
S pozdravem Silvie


Produkt

Povinné ručení viníka


Požadované řešení

Vyplacení škody poškozenému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 13:30, před rokem

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud.

Stížnost/reklamaci spotřebitel může podat prostřednictvím:
- formuláře pro podání stížností: https://www.uniqa.cz/kontakty/#heading-1;
- e-mailu: info@uniqa.cz;
- tel.: +420 488 125 125;
- dopisu na naši adresu UNIQA Management Services, s.r.o., odd. stížností, Evropská 810/136, Praha 6, 160 00 nebo prostřednictvím e-podatelny společnosti na internetové adrese epodatelna.uniqa.cz;
- osobně na pobočkách.

Společnost doporučuje pro podání stížnosti využít formulář, který spotřebitel nalezne zde: https://www.uniqa.cz/documents/uniqa_dokumenty/stiznosti/formular-podani-stiznosti.pdf. Vyplněním formuláře zajistíte, že stížnost bude obsahovat všechny potřebné náležitosti.

Pokud pro podání stížnosti využijete jinou formu nebo komunikační kanál, mělo by podání obsahovat:
• informaci o tom, kdo je stěžovatelem – jméno a příjmení nebo název společnosti, datum narození nebo IČO,
• kontakt na stěžovatele – kontaktní adresu, e-mail nebo telefonický kontakt,
• číslo smlouvy, návrhu smlouvy nebo pojistné události, které se stížnost týká, resp. jakýkoliv jednoznačný identifikátor, dle kterého je možné dohledat konkrétní smlouvu a situaci, které se stížnost týká (např. evidenční číslo vozidla atd.),
• předmět stížnosti – uvedení služby, produktu, jednání zaměstnance/zprostředkovatele nebo stavu, kterého se stížnost týká a důvody stížnosti (co nejpodrobnější popis s uvedením všech detailů a informací),
• všechny relevantní dokumenty a podklady potřebné pro posouzení stížnosti a uplatňovaných nároků,
• plnou moc – prosíme o její doložení, pokud je stížnost podána v zastoupení,
• podpis – vlastnoruční podpis stěžovatele, resp. jeho elektronickou obdobu. Při podání formou e-mailu doporučujeme zaslat stížnost z e-mailové adresy evidované na smlouvě.

Stížnost musí být společností vyřešena nejpozději do 30 kalendářních dnů od data doručení stížnosti. V případě, že stěžovatel není spokojen s vyřízením stížnosti, má možnost podat opakovanou stížnost. Při první opakované stížnosti společnost vždy přezkoumá vyřízení prvního podání.

Pokud spotřebitel nebude spokojen s vyřízením stížnosti ze strany společnosti, může situaci řešit i mimosoudně. Obrátit se může na:
- Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, http://www.ombudsmancap.cz;
- Českou obchodní inspekci, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, http://www.coi.cz.
- Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je dohledovým
orgánem společnosti.

Jestliže byly splněny podmínky pro vyplacení pojistky, je pojišťovna povinna vyplatit odpovídající částku.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.