Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 8.2.2023 linka 202 odjezd z horova náměstí směr kateřinky dle jř měl ojezd 19:16. Na zastávce jsme čekali od 19:14 a čekali jsme do 19:20 a teolejbus zřejmě odjel předčasně. Nestalo se to poprvé.
Žádám vás o odpověď na tento email: **
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.