Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Komunikace nulová, pomocí internetové stránky FlixBus jsem mohla sledovat neschopnost. Spoj měl přijed v 16:50 vždy v čas přijedu posunuli čas o dalších deset minut. Finálni zpoždění byli dvě hodiny v mínus čtyřech stupních. Jsme podchlazení a nemocní na antibiotikách. Po hodině jízdy jsme zjistili že je nefunkční WC, při podchlazení organismu to člověka samo o sobě nutí. Na dotaz co máme dělat když potřebujeme akutně čůrat, řidič řekl wc je zamrznutý, musíte počkat do cíle. Ale to jsou dvě hodiny. Dále bez odpovědi. Takže následovala bolest hlavy, návali zvracení a hororová jízda. Po komunikaci s FlixBusem nám bylo řečeno že máme napsat formulář a chat byl ukončen. Takže 5 hodin naprostého tereru a beznaděje. Výsledek je antibiotikum na 7 dní, pracovní neschopnost a ušlí zisk. Zvažujeme trestní oznámení. S touto společností už nikdy víc nikam!!
Flixbus, neschopnost
Vrácení peněz za jízdné, zvažuji i o ušlém zisku a nákladům na léky a cesty k doktorovi. Plus trestní oznámení za újmu na zdraví.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.