Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#64647Zpoždění a újma na zdraví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2023, před rokem

Petra Vávrová

Znění stížnosti

Komunikace nulová, pomocí internetové stránky FlixBus jsem mohla sledovat neschopnost. Spoj měl přijed v 16:50 vždy v čas přijedu posunuli čas o dalších deset minut. Finálni zpoždění byli dvě hodiny v mínus čtyřech stupních. Jsme podchlazení a nemocní na antibiotikách. Po hodině jízdy jsme zjistili že je nefunkční WC, při podchlazení organismu to člověka samo o sobě nutí. Na dotaz co máme dělat když potřebujeme akutně čůrat, řidič řekl wc je zamrznutý, musíte počkat do cíle. Ale to jsou dvě hodiny. Dále bez odpovědi. Takže následovala bolest hlavy, návali zvracení a hororová jízda. Po komunikaci s FlixBusem nám bylo řečeno že máme napsat formulář a chat byl ukončen. Takže 5 hodin naprostého tereru a beznaděje. Výsledek je antibiotikum na 7 dní, pracovní neschopnost a ušlí zisk. Zvažujeme trestní oznámení. S touto společností už nikdy víc nikam!!


Produkt

Flixbus, neschopnost


Požadované řešení

Vrácení peněz za jízdné, zvažuji i o ušlém zisku a nákladům na léky a cesty k doktorovi. Plus trestní oznámení za újmu na zdraví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 11:04, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 15:42, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 17:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.