Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6465Neuznaná reklamace poruchového zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2015, před 10 lety

Jiří Chomát

Znění stížnosti

28.6.2014 jsme si koupily tablet Prestigio MultiPad PMP5670 od společnosti Czc.cz, který jsme si v vyzvedli na pobočce
v Hodoníně. Pořizovací cena 2488,- Kč.

Zboží bylo již čtyřikráte reklamované se stejnou závadou,
která se projevovala tak, že tablet po určité době užívání se
zasekl v procesu spouštění. Naběhl na zavádějící obrazovku a konec.
I po dalších restartech se už nenačetl.
První reklamace: 16.7.2014 předáno na pobočce v Hodoníně s předvedením závady. Vyřízeno do 30 dnů s vyjádřením technika:
Přehrán FW. Opravené zboží dodané na mou adresu službou DPD.
Druhá reklamace: 2.9.2014 předáno na pobočce v Hodoníně s
předvedením závady. Opět vyřízeno jako u první reklamace.
S vyjádření technika opět: přehrání FW.
Třetí reklamace: 30.10.2014 předvedvedeno na pobočce Hodonín
a opět odeslané s dodatkem že se jedná o třetí stejnou závadu
a že si přejeme vrácení peněz. Vyřízení proběhlo tak, že prodej-
ce opravené zboží poslal zásilkovou službou DPD na mou adresu.
po rozbalení tablet fungoval a vyjádření technika znělo:
uvedená závada se neprojevila.
Tak jsme si řekli, že to jěště zkusíme.
A ejhle.... zase to samé.
Čtvrtá reklamace: 18.2.2015 Předvedeno na pobočce a odesláno s tím, že odstupujeme od kupní smlouvy a že si přejeme vrácení peněz a také s požadavkem, aby nezasílaly zboží na mou adresu.
Po 30 dnech 23.3. jsem se dostavil na pobočku, kde mě opět čekal
opravený tablet s vyjádřením technika, že se závada opět ne-
projevila. Po mém naléhání, že zboží nechci a že chci vrátit
peníze, telefonoval pracovník pobočky svému nadřízenému.
Nato mi bylo sděleno abych to tam poslal zpět s požadavkem
vrácení peněz. Pro větší jistotu jsem k tabletu přiložil oznámení
o odstoupení od kupní smlouvy z výše uvedených důvodů, jak mi bylo
doporučeno pracovníkem české obchodní inspekce, že jsou to čtyři
uznané reklamace i když mi ve dvou napsali o neprojevené závadě.
Tímto vzniká prodejci povinnost mě vrátit hotovost do 14 dnů.
Téhož dne bylo zboží s přiloženým oznámením odesláno z pobočky
Hodonín.
Dnes t.j. 9.4.2015 mi zásilková služba tablet opět přivezla.
Výjádření technika: neuznáno na zařízení nebyla shledána vada
a nárok na vrácení kupní částky nevzniká. Servisem nebyl vystaven protokol o neopravitelnosti.

číslo reklamace 1: RE14030866
2: RE14038461
3: RE14048669
4: RE15011388
5: RE15018854


Produkt

č. reklamace :1: RE14030866 2: RE14038461 3: RE14048669 4: RE15011388 5: RE15018854


Požadované řešení

Prosím o pomoc s vyřízením mé reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2015 15:17, před 10 lety

Pokud spotřebitel může prokázat, že vada byla skutečně odstraněna, ale formálně byla zamítnuta, lze argumentovat vznikem práva na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vady po opravě. Nemá-li spotřebitel důkazy, vhodnější by bylo posouzení soudním znalcem, pokud se vada znovu objeví. Další možností je výskyt reklamované závady zdokumentovat nebo předvést před pracovníkem, který reklamaci přijímá. V takovém případě by se společnost musela v odůvodnění reklamace vypořádat s výskytem vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2015 08:08, před 10 lety

Dobrý den pane Chomáte,

dle reklamačních protokolů máte pouze 2 uznané reklamace. Nesplňujete podmínky pro vrácení peněz.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 10:16, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2015 12:34, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnost na odpověď společnosti reagovat. S ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.