Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64655Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2023, před rokem

Eva Abtová

Znění stížnosti

objednávka u europarfemy.cz byla vyřízena 30.1. 2023 V 17:30 příjem zásilky na podacím místě DEPO , Praha Nehvizdy

Do výdejního místa Arkády -home-you, však nebyla do dnešního dne doručena - Trasování zásilky ** stále - Na cestě !!

Je ještě šance na doručení ? Faktura jž byla vystavena a termin zaplacení 13.2. !


Požadované řešení

Je ještě šance na doručení ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 12:27, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2023 13:12, před rokem

Dobrý den, taková doba doručení rozhodně není běžná, omlouváme se. Je dobře, že jste se ozvala. Je potřeba zásilku prověřit, na což jsou profíci kolegové ze zákaznického servisu. Spojit se s nimi lze přes zákaznickou linku na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojena na jednoho z kolegů. Případně nám můžete napsat do chatu na Facebooku Zásilkovny. Když zvolíte možnost "mám jiný dotaz" a "NE, chci operátora", vaše zprávy se zobrazí kolegům, kteří na vaši zásilku mrknou. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilku budete mít u sebe cobydup. Gabča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 17:24, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2023 11:35, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.