Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem manželce jako dárek předplatné měsíčních kosmetických boxů z Japonska. Jedná se o velmi oblíbený celosvětový koncept, kde vlastně do doby než vám balík přijde, neznáte jeho přesný obsah, stejným způsobem operuje mnoho dalších společností a posílá se takto po celém světě nespočet boxů s překvapením a zbožím různého charakteru, od kosmetiky po sladkosti. Stálo to 35 USD a poštovné 12,5 USD. Společnost na balík přikládá dodací list a dokumentaci k proclení, kde je jasně vidět obsah včetně hodnoty v japonských jenech. Celní pošta nás i přesto, že již na balíku všechny informace k proclení má, stejně vyzvala k doložení obsahu včetně faktury. Takže nejen že zkazili manželce překvapení z dárku, ale navíc si uměle za tento proces účtují "Celní poplatky váznoucí na zásilce" vy výši 284 CZK a "Služby celní deklarace - odbavení JSD" ve výši 300 CZK. Dohromady to dělá dalších 26,5 USD - což je více jak polovina toho, než co jsem za balík původně zaplatil včetně poštovného.
https://my.nomakenolife.com/
Rádi bychom věděli, jakým způsobem můžeme tuto situaci řešit a kam se dá tenhle nesmyslný proces eskalovat?
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.