Společnost


Prodvan CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6466Překročená 30 denní lhůta na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2015, před 10 lety

Eliška Kořánová

Znění stížnosti

Společnost Prodvan nedokázala vyřídit reklamaci ve 30 denní lhůtě. Překročila jí již o týden. Nelze se se společností zkontaktovat. Telefon je hluchý, na emaily nereaguje.


Produkt

Dotykový tablet Iget N9B SCHOOL, 9´ + POUZDRO S KLÁVESNICÍ


Požadované řešení

Okamžitě vyřídit reklamaci zaslaním opraveného tabletu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 10:35, před 10 lety

Ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele ukládá prodávajícímu vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, spotřebitel má tedy právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené částky; komunikaci je vhodné vést písemně s dodejkou. Nevyřízením reklamační lhůty se prodávající zároveň dopouští správního deliktu, za který může být sankcionován Českou obchodní inspekcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 11:53, před 10 lety

Vážená zákaznice,

reklamace jsou vyřizovány v co nejkratším možném termínu, záleží však na vytíženosti daného autorizovaného servisu, nejdéle však do 30-ti dnů. Pokud autorizovaný servis nevyřídí reklamaci do 30-ti dnů, přistupujeme k vystavení dobropisu na reklamované zboží, který je zaslán na e-mail zákazníka.

Po prověření Vašeho případu jsem zjistila, že Vaše reklamace měla být vyřízena do 3.4.2015. Autorizovaný servis tuto lhůtu nedodržel, tedy 3.4.2015 byla Vaše reklamace z naší strany uzavřena a předána k vystavení dobropisu, který Vám byl zaslán na Váš e-mail. O tomto výsledku reklamace jste byla informována prostřednictvím Reklamačního protokolu, který Vám byl zaslán na Váš e-mail dne 3.4.2015. Následně jste toto řešila i s našim reklamačním oddělením, kde Vám tato informace byla i sdělena.

Ohledně "nemožnosti" se dovolat na reklamační oddělení jsem zjistila, že jste volala v 16:58, tedy 2 minuty před zavírací dobou obchodu. Jelikož daný pracovník reklamací řešil v tuto dobu záležitost jiného zákazníka, nebyl tento hovor do 17:00 hod. bohužel přijat. Následující den jsme Vás tedy kontaktovali telefonicky na základě služby Call Back (zpětné volání zdarma).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:33, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 09:39, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.