Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Prodvan nedokázala vyřídit reklamaci ve 30 denní lhůtě. Překročila jí již o týden. Nelze se se společností zkontaktovat. Telefon je hluchý, na emaily nereaguje.
Dotykový tablet Iget N9B SCHOOL, 9´ + POUZDRO S KLÁVESNICÍ
Okamžitě vyřídit reklamaci zaslaním opraveného tabletu
|
Tweet |
Ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele ukládá prodávajícímu vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, spotřebitel má tedy právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené částky; komunikaci je vhodné vést písemně s dodejkou. Nevyřízením reklamační lhůty se prodávající zároveň dopouští správního deliktu, za který může být sankcionován Českou obchodní inspekcí.
Vážená zákaznice,
reklamace jsou vyřizovány v co nejkratším možném termínu, záleží však na vytíženosti daného autorizovaného servisu, nejdéle však do 30-ti dnů. Pokud autorizovaný servis nevyřídí reklamaci do 30-ti dnů, přistupujeme k vystavení dobropisu na reklamované zboží, který je zaslán na e-mail zákazníka.
Po prověření Vašeho případu jsem zjistila, že Vaše reklamace měla být vyřízena do 3.4.2015. Autorizovaný servis tuto lhůtu nedodržel, tedy 3.4.2015 byla Vaše reklamace z naší strany uzavřena a předána k vystavení dobropisu, který Vám byl zaslán na Váš e-mail. O tomto výsledku reklamace jste byla informována prostřednictvím Reklamačního protokolu, který Vám byl zaslán na Váš e-mail dne 3.4.2015. Následně jste toto řešila i s našim reklamačním oddělením, kde Vám tato informace byla i sdělena.
Ohledně "nemožnosti" se dovolat na reklamační oddělení jsem zjistila, že jste volala v 16:58, tedy 2 minuty před zavírací dobou obchodu. Jelikož daný pracovník reklamací řešil v tuto dobu záležitost jiného zákazníka, nebyl tento hovor do 17:00 hod. bohužel přijat. Následující den jsme Vás tedy kontaktovali telefonicky na základě služby Call Back (zpětné volání zdarma).
Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.