Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera jsem navštívila Vaši pobočku na Úzké ulici v Brně, potřebovala jsem správné přiřazení plateb k mému penzijnímu spoření, jelikož jsem si v loňském roce navýšila měsíční částku.
Přes info linku, která byla naopak velice vstřícná, jsem byla vybavena vším, co jsem k tomu potřebovala, tj OP a vytisknuté výpisy z banky. Má představa o tom, že se vše vyřídí vstřícně a bez problémů se po pár minutách rozplynula, jelikož slečna nebo paní EK se tvářila a jednala velice nevstřícně a neochotně. Neměla jsem z této návštěvy vůbec dobrý pocit a při představě, že se ještě někdy setkám s podobným neprofesionálním chováním, je mi už teď smutno.
Penzijní pojištění
Netroufám si navrhnout, pokud toto chování sama slečna pokládá za standardní a slušné.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována a bude uzavřena.