Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64661Chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

58 minut 28 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2023, před rokem

Šárka Pokorná

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem navštívila Vaši pobočku na Úzké ulici v Brně, potřebovala jsem správné přiřazení plateb k mému penzijnímu spoření, jelikož jsem si v loňském roce navýšila měsíční částku.
Přes info linku, která byla naopak velice vstřícná, jsem byla vybavena vším, co jsem k tomu potřebovala, tj OP a vytisknuté výpisy z banky. Má představa o tom, že se vše vyřídí vstřícně a bez problémů se po pár minutách rozplynula, jelikož slečna nebo paní EK se tvářila a jednala velice nevstřícně a neochotně. Neměla jsem z této návštěvy vůbec dobrý pocit a při představě, že se ještě někdy setkám s podobným neprofesionálním chováním, je mi už teď smutno.


Produkt

Penzijní pojištění


Požadované řešení

Netroufám si navrhnout, pokud toto chování sama slečna pokládá za standardní a slušné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 13:19, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.