Společnost


Tomáš Korytar

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64663Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2023, před rokem

Susanna Marie Menius Čermâková

Znění stížnosti

Pan Korytář je obyčejný podvodník, vybral v prosinci zálohu 130tis.kč na zaplacení kachlí na kamna, říkal:,,aby stihl ceny ze starého roku´´. Volala jsem na všechny firmy, kde měl údajně objednat kachle. Nikde nic neobjednal. Teď mi psal, že objednal údajně v jedné, kde mi paní prozradila, že je vždy jen objednal a nikdy nezaplatil. Když jsem mu nabídla, aby si to odpracoval, kamna nám postavil, že mu materiál dovezu - odmítá. Nejspíš vůbec tuto práci nikdy nedělal.


Produkt

Kamna s ležením


Požadované řešení

POžaduji okamžité vrácení peněz. A kriminál pro podvodníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2023 13:30, před rokem

Pokud bylo součástí smlouvy i ujednání o tom, že podnikatel spotřebiteli dodá a provede montáž kamen, avšak k tomuto jednání nikdy nedošlo, podnikatel nesplnil povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal.

Pokud nebyla kamna dodána a namontována ve sjednaném termínu, ač to bylo mezi stranami sjednáno, ocitá se podnikatel v prodlení. Spotřebitel následně upozorní prodávajícího, že nesplnil svou povinnost včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodatečnému splnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud podnikatel nesplní svou povinnost ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. V odstoupení od smlouvy spotřebitel informuje podnikatele o tomto odstoupení a vyzve ho k navrácení peněžních prostředků. Odstoupení bude zasláno na adresu: Tomáš Korytar, Dandova 2619/13, 193 00 Praha.

V případě, že podnikatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné podnikatele vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2023 09:22, před rokem

Dobrý den,
chtěl bych doplnit pár informací.
Tato objednávka je z konce prosince. Termín realizace je v dubnu 2023.
Se zákaznicí jsme si měli doplnit ještě nějaké detaily na kachlích, nechal jsem ji katalogy
a vzorník glazur. s tím, že objednávku alespoň založím a objednám základní kachle, které pak doplním.
Když jsem do kachlárny volal, tak měli již ten den firemní večírek. Nevyřešil jsem tedy nic a nechal jsem
to po svátcích. Jelikož jsem od začátku ledna marodil, začal jsem celou záležitost řešit až na konci ledna.
Zákaznice mi poslala 1.2.2023 vzhled zdobných kachlů a glazury, které vybrala.
Dojel jsem přímo za majitelem kachlárny, o všem jsem mu řekl a kachle jsem objednal.
Vše platí jak bylo původně dohodnuto. Jak cena, tak termín dodání duben. Vše mohu doložit.

Chápu, že byla zákaznice v šoku, když jí řekli, že se některé zakázky na kachle stornovaly.
Ještě jí také řekli, že jsou termíny dodání na srpen 2023 a tomu jistě nepřidalo.
Je to ale tak, že máme objednáno a termín bude dodržen.

Byl jsem vyzván, abych druhý den šel kamna stavět.
Nevím, jak bych to dělal bez kachlů, které jsou součástí stavby a udávají její přesný rozměr.
Riskovat, že mi pak nevyjdou spáry nejde.

V dubnu budu stát nastoupený a kamna postavím přesně dle objednávky.


Tomáš Korytar



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2023 07:58, před rokem


Susanna Marie Menius Čermâková

Pohádky jsou jedna věc a realita další.. Požadovala jsem po panu Korytářovi fa o zaplacení kachlí, samozřejmě ani v tomto mi nevyhověl, protože je zaplacené nemá, tudíž lže, že může dojít k realizaci..kdyby chtěl opravdu realizovat stavbu pece, nabídla jsem mu, že může začít ihned, jelikož stavba nezačíná kachlema...bohužel odmítl a to dokonce, když jsem nabídla, že veškerý materiál
dovezu...takže lež na lež a jeden velký podvodník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 16:56, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 12:35, před rokem

Podnikatel již nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.