Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 25.1.2023 v 19:00 jsem navštívil Saunii v Českých Budějovicích celkově již po šesté. Bohužel včerejší návštěva, byla úplně ta nejhorší. Jak je možné, že na recepci nepodáte informaci, že v saunách je pouze max.80°C !
Když byla v 19:00 Saunia z technických důvodů zavřena, poté se otevřelo a na můj dotaz zda se stalo něco závažného, tak bylo odpovězeno,, jen malá technická závada „ .
Ve všech Vašich saunách byla naprostá zima, všichni návštěvníci naštváni.
Z tohoto důvodu, žádám vrácení vstupného, nebo poukaz na příští vstup zdarma. Jsem držitelem Vaší kartičky, tzn. vstup na dvě hodiny mě stál 339,-Kč.
návštěva saunového světa
vrácení vstupného 339,-
|
Tweet |
Spotřebitel musí prokázat, že teplota v sauně byla nízká nebo že došlo k vadě.
Pokud má spotřebitel podezření na opakovaně nízkou teplotu, může se obrátit na soudního znalce. Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také zvážit podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů u ADR ČOI (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), případně sporu před civilním soudem.