Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.9.2014 jsem si v Deichmannu v Hranicích zakoupil "Pánskou vycházkovou obuv" za 599Kč. Dnes je tedy 9.4. a výdrž bot je směšná, rozpadly se na patě. Na prodejně jsem se setkal s arogantním přístupem a zamítnutím reklamace. Bylo mi řečeno, že jsem měl přijít dříve, ovšem slečna nepochopila to, že boty se nerozpadávaly měsíc, ale rozpadly se během chvilky.
Přidávám detailní foto - http://i.imgur.com/YupFrvi.jpg
Můj názor je takový, že 600Kč není v dnešní době moc, ale ani málo. V případě opětovného nevyhovění reklamace jsem ochoten věnovat chvilku ze svého volného času a kontaktovat více poškozených lidí (kteří se dají najít i na této stránce) a vrhnout pravé světlo na kvalitu bot od firmy Deichmann.
Děkuji za rychlé vyřízení.
S pozdravem Martin Herman.
Reklamační protokol č. 1033211
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytne na zboží v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození věci. Zákon nestanovuje lhůtu, v níž je třeba vadu po jejím výskytu reklamovat, pokud tak bude učiněno v rámci 24měsíční záruční doby. Je však záhodno tak učinit bez zbytečného odkladu. Pokud by spotřebitel zhoršil vadu tím, že by věc po jejím výskytu užíval, byl by jeho nárok ponížen o míru spoluzavinění.
Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, doporučujeme zkonzultovat záležitost se soudním znalcem a případně si nechal vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčený, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
V botech jsem odjel v úterý 7. 4. po Velikonocích do Brna. Boty byly v té době v pořádku. Bohužel v Brně se projevila závada - rozlepená pata a vzhledem k tomu, že jsem tentokrát neměl s sebou další obuv a časově bych to nezvládl ihned ve středu, kdy se pata rozlepila, přijet boty reklamovat do Hranic (min. 110km vzdálenost), učinil jsem tak ihned po návratu z Brna ve čtvrtek 9. 4. pozdě odpoledne. Jak mi bylo v prodejně řečeno, měl jsem boty reklamovat hned v Brně (tedy o den dříve ve středu). Prodavačce vůbec nedošlo, že s sebou nevozím účtenku od bot, protože jsem netušil, že boty nošené cca 4 měsíce(mezitím jsem chodil i v zimní obuvi) nevydrží.Navíc jsem mezi řádky pochopil, že prodavačky mají zákaz přijímat reklamace. Ještě podotýkám, že se po Brně pohybuji autem, tudíž i po projevené středeční závadě, nedošlo do čtvrtku na botě k žádné změně.Tento přístup k zákazníkovi mě nadzvedl ze židle a pokud společnost nepřehodnotí svůj názor, hodlám poskytnout tyto informace TV NOVA a ČT. V současnosti jsem se obrátil i na ČOI Olomouckého kraje, kde jsem popsal přístup v obchodě při reklamaci a uvedl příklady z mého okolí, které se týkají této společnosti.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.